Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، در پی درج خبری در رسانه‌ها مبنی بر تصویب لایحه‌ای که به شهرداری کرج اجازه داده با صرف ۱۰ میلیارد ریال، دو واحد مسکونی در منطقه جهانشهر کرج برای استانداری البرز رهن کند، حاشیه‌های زیادی در فضای مجازی بوجود آمد.

به دنبال ایجاد حساسیت در شبکه‌های اجتماعی و نارضایتی مردم، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی هم نسبت به موضوع واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عکس های گوشی همسرم راز او را فاش کرد/ پاتوق شوهرم خانه مادرش بود

روز گذشته (دوشنبه ۲۳ مهرماه) استانداری البرز در پی انتشار همین خبر در یکی از رسانه‌های استان، ضمن تکذیب موضوع و ارسال لایحه مذکور برای این رسانه، مدعی شده است که مبلغ مذکور مربوط به استقرار واحد‌های تابعه استانداری است، نه منزل مسکونی مدیران!

همچنین در ادامه انکار ماجرا از طرف مدیران دولتی استان، ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با همان رسانه با اشاره به نبود زیرساخت‌های لازم در استان البرز گفت: موضوع درخواست تامین ودیعه، برای استقرار تعدادی از ادارات کل ستادی استانداری البرز بوده و ربطی به اسکان مدیران ندارد.

مقدم ضمن ابراز تاسف از تشویش اذهان مردم شریف استان به وسیله متون نوشتاری و کلیپ‌های منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی، گفته است: از رسانه‌های معتبر و دارای مجوز انتظار می‌رود قبل از انتشار اخبار از صحت و سقم اخبار و منابع آن کسب اطلاع کنند و با هوشیاری و دقت لازم نسبت به انتشار اخبار اقدام کنند و قبل از انتشار خبر در خصوص تبعات ناشی از آن دقت کافی را به عمل بیاورند، زیرا این بی‌توجهی علاوه بر اشاعه اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی، موجب سلب اعتماد مردم به رسانه‌های محلی و داخلی می‌شود و این امر زیبنده مسئولین رسانه‌های قانونی نیست.

مقدم در بخش دیگری از این مصاحبه گفته است: در شرایط حساس کنونی و همچنین در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی باید همه در جهت ایجاد فضای امید و ایجاد زمینه آسایش و رفاه شهروندان استان گام برداریم و از هرگونه اقدامی که باعث ایجاد نفاق و نگرانی در شهروندان می‌شود جلوگیری کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ب

ماجرای اجاره دو واحد مسکونی برای استانداری البرز چه بود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دانشجویان معترض آمریکایی جزو کدام اقشار جامعه هستند؟

طبق آمارها تقریبا تمام دانشگاه‌های آمریکایی که محل تجمعات و اعتراضات هستند، محل تحصیل قشر مرفه، ثروتمند و حتی اقشار سیاسی آمریکایی هستند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، طبق آمارها تقریبا تمام دانشگاه‌های آمریکایی که محل تجمعات و اعتراضات هستند، محل تحصیل قشر مرفه، ثروتمند و حتی اقشار سیاسی آمریکایی هستند.همچنین بسیاری از دانشگاه‌های مشهور آمریکایی همواره محل تربیت نخبه‌های سیاسی برای سیاست‌های آمریکا بوده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد
  • فیلم| دانشجویان معترض آمریکایی جزو کدام اقشار جامعه هستند؟
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم