Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرویه میلیچ بازیکن تیم فوتبال استقلال ابتدای فصل از سری‌آ ایتالیا و تیم کروتونه به جمع آبی‌ها اضافه شد. او در مورد مسائل مختلف و همبازی بودن با سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد، حضور در ناپولی و تماس سرمربی کنونی یوونتوس صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

وی در ابتدای صحبت‌هایش در مورد شباهتش با لیونل مسی و داریو سرنا گفت: از زمانی که فوتبال حرفه‌ای را شروع کردم این حرف ها را مطرح کردند که من با مسی شباهت دارم و همچنین سرنا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نفرات افراد بزرگی هستند و سرنا از جوانی قهرمان داستان‌های من بوده است.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد حضورش در فوتبال سوئد افزود:‌ وقتی که من به سوئد رفتم ۱۸، ۱۹ سال سن داشتم و اولین بار بود به خارج از کشور می‌رفتم. به همین خاطر ۲، سه ماهی طول کشید تا به شرایط عادت کنم. سپس رفته‌رفته توانستم خودم را با فوتبال آن کشور هماهنگ کنم و اعتماد مربیان را هم به دست آوردم. در این کشور چندین گل به ثمر رساندم که یکی از آنها خیلی مهم بود و باعث محبوبیتم در فوتبال سوئد شد. در مجموع دوران خوبی را در آن کشور پشت سر گذاشتم.

بازیکن کروات تیم فوتبال استقلال در مورد دعوت به تیم ملی کرواسی اضافه کرد: پس از بازی در سوئد بار دیگر به کرواسی بازگشتم و در آن زمان ایگور استیماچ که سرمربی بود من را به تیم ملی کرواسی دعوت کرد. همچنین در آن زمان اولین بازیکن تاریخ باشگاه شدم که توانسته به تیم ملی راه پیدا کند. من در اولین بازی هم مقابل پرتغال و کریستیانو رونالدو به عنوان دفاع چپ به میدان رفتم. در مجموع دوران خوبی در تیم ملی داشتم و با بازیکنانی مانند لوکا مودریچ و ایوان راکیتیچ نیز هم‌تیمی بودم. در زمان نیکو کواچ هم به تیم ملی دعوت شدم و ما برابر آرژانتین و لیونل مسی هم بازی کردیم. در آن دیدار من به عنوان وینگر راست بازی کردم. ابتدا با یک گل از حریف پیش افتادیم اما در نهایت بازی را ۲  بر یک واگذار کردیم. البته در آن مسابقه به دلیل بازی حساسی که با ایتالیا پیش رو داشتیم بازیکنان مهم تیم ما مانند مودریچ در کرواسی ماندند.

وی در مورد حضور در لیگ روسیه و تیم روستوف خاطرنشان کرد: من در روستوف به عنوان مدافع بازی می‌کردم اما هنگامی که تیم به گل نیاز داشت، مربی از من به عنوان هافبک هجومی بازی می‌گرفت چرا که مربی از توانایی هجومی من آگاه بود.

میلیچ در رابطه با حضور در فوتبال ایتالیا اضافه کرد: من زمانی که در فیورنتینا بودم هم به عنوان هافبک به بازی گرفته می‌شدم. در فوتبال ایتالیا سبک بازی تاکتیکی است و یک مربی ممکن است در طول مسابقه چند بار تغییر تاکتیک دهد به همین خاطر حالا خوشحالم که با استراماچونی (آندره‌آ) که یک مربی تاکتیکی است کار می‌کنم چرا که به سبک او و بازی با سه دفاع علاقه دارم. زندگی خوبی در ایتالیا داشتم و با وجود اینکه از ناحیه بینی دچار شکستگی و مصدومیت شدم حدود ۲۰ مسابقه برای فیورنتینا به میدان رفتم. پس از آن بود که مدیر برنامه‌هایم به من اعلام کرد که پیشنهادی از المپیاکو رسیده و بهتر است به خاطر اینکه این تیم در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد به این تیم بروم اما اوضاع در یونان خوب پیش نرفت. در المپیاکو ۲ بازی انجام دادم اما پس از آن نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ داد که دیگر به من بازی نرسید. همین موضوع و برخی رفتارها موجب شد تا این باشگاه را پس از حدود ۶ ماه ترک کنم.

وی در مورد پیوستن به ناپولی اضافه کرد: این افتخار بزرگی برای من محسوب می‌شد که مربی‌ای مانند ساری با من تماس بگیرد. همین موضوع موجب شد تا من پیشنهاد او را بدون هیچ‌ شک و تردیدی قبول کنم. قرارداد من با ناپولی ۶ ماهه بود اما پس از آن ساری به چلسی رفت و آنجلوتی سرمربی شد که شناختی هم از من نداشت. من هم دیگر شانسی برای بازی نداشتم و به همین خاطر از ناپولی جدا شدم.

میلیچ در مورد همبازی بودن با کریم انصاری‌فرد در یونان و سردار آزمون در روسیه اضافه کرد: هر ۲ این بازیکنان دوستان خوبی برای من بودند. زمان حضور در روستوف آزمون از روبین کازان به طور قرضی به روستوف آمد که آنجا رابطه خوبی با هم داشتیم. سردار آزمون بازیکن خوب و آینده‌داری است که می‌تواند در باشگاه‌های بزرگ اروپایی به میدان برود. برای او خوشحالم که در حال حاضر در زنیت بازی می‌کند. کریم انصاری‌فرد هم یک دوست فوق‌العاده برای من بود. او بازیکنی خوب، باهوش و با کیفیت بود اما او هم در المپیاکو با مشکلاتی مانند آنچه من با آن دست و پنجه نرم کردم، مواجه شد اما به خاطر مشکل با مربی نمی‌توانست فرصت بازی چندانی به دست آورد.

وی با اشاره به شرایط استقلال هم گفت: متاسفانه شروع چندان خوبی در لیگ نداشتیم اما هنوز هم معتقد هستم که برای قهرمانی دیر نشده و می‌توانیم برای آن بجنگیم. هدف‌مان این است که از چهار مسابقه آینده امتیازات کامل را بگیریم تا با جمع مدعیان بازگردیم. با توجه به تغییرات گسترده صورت گرفته در کادر فنی و بازیکنان استقلال کار سختی را پیش رو داریم اما مطمئن هستیم می‌توانیم به رقابت با مدعیان بازگردیم.

بازیکن تیم استقلال در مورد زندگی در تهران اضافه کرد: تهران شهر خوب و قشنگی است و خانواده من هم در ایران هستند. به دوستانم این پیشنهاد را می‌دهم که به تهران بیایند و از نزدیک این شهر زیبا را تماشا کنند.

وی در مورد هل دادن ناظر فدراسیون فوتبال در بازی برابر ذوب‌آهن که موجب محرومیتش شد، اضافه کرد: به این خاطر از این موضوع ناراحت هستم که من همیشه به داور احترام می‌گذارم. در آن بازی یک نفر وارد زمین شد و شروع به فریاد زدن سر مربی و بازیکنان ما کرد. من نفهمیدم که او چه می‌گوید تنها به او گفتم که ما پنج ثانیه زمان نیاز دارم که شوت بزنم. او توپ را از من گرفت و من را هول داد. من هم سپس توپ را برداشتم و شوتم را زدم. پس از آن هم به رختکن رفتم. من نفهمیدم آن فرد کیست و او را نمی شناختم اما به خاطر او محروم شدم. این موضوع خنده‌دار است. ای کاش دوربینی آن لحظه را ثبت می‌کرد تا ثابت می‌شد من گناهی مرتکب نشدم. من همیشه سعی کردم که به داور احترام بگذارم اما یک فرد که هیچ علامت خاصی هم نداشت به زمین آمد و شروع به داد و بیداد کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مائوریتسیو ساری استقلال ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ناپولی ۲-۲ آاس رم (سری آ - 2023/24)

در چارچوب دیداری از هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ، ناپولی و آاس رم به نتسجه تساوی 2-2 رسیدند.

دانلود (103.8MB)

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • خلاصه بازی ناپولی ۲-۲ آاس رم (سری آ - 2023/24)
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • منتظر محمد مصدوم شد