Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@06:26:37 GMT

آماده باش 100 درصدي پليس پايتخت در اربعين

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۱۶۷۹

آماده باش 100 درصدي پليس پايتخت در اربعين

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس پایتخت: برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر راهپیمایی جاماندگان اربعین، پیش بینی‌های انتظامی، ترافیکی و امنیتی شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین حسینی نماد عزت و اقتدار اسلام است و اتحاد، انسجام و همدلی عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به جهانیان نشان داده می‌شود، گفت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در واقع بزرگ‌ترین تجمع بشری است که برغم همه توطئه‌های دشمنان در کمال امنیت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برپایی راهپیمایی شکوهمند اربعین حسینی در پایتخت و آماده باش صد در صدی همه یگان‌های انتظامی و ترافیکی این فرماندهی، گفت: افتخار است که خادم عاشقان حسینی باشیم و همه تلاش خود را به کار بسته ایم تا این راهپیمایی در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه محکم ایستاده ایم و خدا را شاکر و سپاسگزاریم که تحت هدایت و ولایت رهبر عزیزمان مشغول خدمتگزاری به مردم هستیم، گفت: سربازی مقام معظم رهبری و خادمی ملت بزرگ ایران افتخار بزرگی است که خداوند را به خاطر این نعمت بزرگ سپاسگزاریم.
وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی عظیم اربعین به دلیل مغناطیس و جاذبه معنوی حسین بن علی (ع) سال به سال باشکوه برگزار می‌شود و دل‌های مشتاق بسیاری را از جای جای دنیا متوجه خود می‌کند، اعلام کرد: عشق حسین (ع) حرارتی در قلوب مومنان ایجاد کرده است که هرگز خاموش شدنی نیست.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه همه مسیر‌های منتهی به راهپیمایی جاماندگان حسینی در تهران از 24 ساعت قبل تحت پوشش و رصد دقیق تیم‌های امنیتی، انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت قرار می‌گیرد، گفت: در روز اربعین حسینی همه عوامل انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای تامین امنیت، آرامش و انضباط مراسم عزاداران حسینی از ساعات آغازین روز، حضوری فعال و گسترده خواهند داشت.

سردار شرفی، رئیس پلیس پیشگیری ناجا
پلیس پیشگیری، پیشگام در ماموریت‌های اربعین
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: پلیس پیشگیری با بسیج تمام امکانات از نیرو‌های پیشگام در ماموریت اربعین حسینی است.
به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ سردار محمد شرفی افزود: 2 هزار نیروی پلیس افتخاری، نگهبان محله و بسیج در ماموریت اربعین حسینی در حال خدمت رسانی به زائران هستند. افتخار می‌کنیم امسال نیز همانند سال‌های گذشته با آمادگی کامل از مبداء تا پایانه‌های مرزی و بالعکس برای تسهیل تردد و تامین امنیت زائران همراه مردم هستیم.
وی تامین امنیت دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) را خط قرمز پلیس دانست و گفت: اجازه نمی‌دهیم افراد سودجو و گروه‌های معاند آرامش و امنیت زائران را با خطر مواجه سازند.
فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: پارکینگ‌های پیش بینی شده برای زائران در استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان به وسیله موسسات حفاظتی مراقبتی و نگهبانان محله که تحت نظارت مرکز انتظام پلیس پیشگیری و به عنوان نماد امنیت مردم‌پایه هستند، حراست می‌شوند.
سردار شرفی گفت: مراقبت از زائران و تأمین امنیت برای همه سازمان‌ها، اولویت است. امیدواریم مانند سال‌های گذشته با تعامل همه جانبه نیرو‌های مسلح و دیگر دستگاه‌ها و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها، راهپیمایی اربعین حسینی بدون هیچ حادثه و با بهترین نتیجه به پایان رسد.

سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا
حضور بیش از 6 هزار و 500 مامور پلیس راهور در مرز‌های چهار گانه
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به بکارگیری 9 هزار دستگاه اتوبوس در اربعین گفت: بیش از 6 هزار و 500 نفر از نیرو‌های پلیس راه و راهور ناجا در مرز‌های چهارگانه مستقر شده‌اند.
سردار "سید کمال هادیانفر" در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس گفت: پیش‌بینی‌های ما افزایش بار برگشت زائران برای 4 روز آینده است.
وی با بیان اینکه تا 30 مهر همه همکاران پلیس مستقر در مرز‌های چهارگانه در ماموریت خود باقی خواهند ماند، افزود: از ابتدای صفر بیش از یک میلیون و 650 هزار زائر از پایانه مرزی مهران تردد کرده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آماده باش پلیس پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی