Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در حکمی غلامرضا محمدی را بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان منصوب کرد.

در حکم غلامرضا محمدی آمده است:

جناب آقای غلامرضا محمدی

مربی ارزشمند کشتی آزاد ایران و جهان

با سلام و احترام،

نظر به پیشنهاد مدیر فنی محترم تیم های ملی کشتی آزاد و با توجه به سوابق قهرمانی و تجربیات ارزنده جنابعالی در امر مربیگری در عرصه های ملی و بین المللی، به موجب این ابلاغ، به سمت "سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشور" تا پایان مسابقات المپیک 2020 توکیو ژاپن منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار دارم با اتکال به نیروی لایزال الهی، در امر هدایت تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در این رویداد مهم و اعتلای نام ورزشی ملی کشور، همچون گذشته موفق و سربلند باشید.

 

 

همچنین علیرضا دبیر در حکمی محمد بنا را بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان منصوب کرد. در حکم محمد بنا آمده است:

جناب آقای محمد بنا

مربی ارزشمند کشتی فرنگی ایران و جهان

با سلام و احترام،

نظر به پیشنهاد مدیر فنی محترم تیم های ملی کشتی فرنگی و با توجه به سوابق قهرمانی و تجربیات ارزنده جنابعالی در امر مربیگری در عرصه های ملی و بین المللی، به موجب این ابلاغ، به سمت "سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور" تا پایان مسابقات المپیک 2020 توکیو ژاپن منصوب می شوید. انتظار دارم با اتکال به نیروی لایزال الهی، در امر هدایت تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در این رویداد مهم و اعتلای نام ورزشی ملی کشور، همچون گذشته موفق و سربلند باشید.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد