Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان زنجان اظهار داشت: امروز تلاش‌ها و کینه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و سایبری به اوج خود رسیده است.

وی با اشاره به تهاجم و فشار حداکثری دشمن به‌خصوص در حوزه اقتصادی و عملیات روانی، خاطرنشان کرد: دشمن درصدد ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان کشور است تا ملت ایران را تضعیف و وادار به تسلیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری تصریح کرد: در چنین شرایطی توجه به الزامات پدافند غیرعامل در زیرساخت‌های مهم کشور، ضروری است.

وی افزود: با اجرای قوانین، ارائه آموزش‌های لازم و فرهنگ‌سازی عمومی، گام‌های موثری می‌توان در آشنایی و جلب مشارکت مردم برای تقویت زیرساخت‌ها برداشت.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی حیدری، معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در جریان سفر خود به استان زنجان ضمن شرکت در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان از بخش‌های مختلف تصفیه‌خانه آب زنجان نیز بازدید کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل استانداری زنجان همدلی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی فرجی‌برحق در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه استان زنجان، اظهار کرد: فلسفه جلسات این شورا بر مبنای بررسی عملکرد بیرونی دستگاه‌ها است. به نظر می‌رسد برخی مشکلات در خود دستگاه‌های حوزه حفظ حقوق بیت‌المال وجود دارد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه در بازدید از چند مجموعه مشاهده شد در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال و اموال دولتی تضییع شده است، بنابراین مدیران بایستی در حفظ اموال دولتی به وظیفه قانونی خود عمل کنند، گفت: بی‌توجهی در حفظ اموال دولتی مورد پذیرش نیست. مدیرانی که در این حوزه به وظیفه قانونی خود عمل نکنند باید پاسخگو باشند.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان زنجان بیان کرد: شورای حفظ حقوق بیت‌المال در سال ۱۴۰۳ جلسات و اقدامات خود را با ارائه برنامه‌های منسجم همراه با راهکار و اقدامات پیشگیرانه در امور اراضی ملی و رفع تصرف آنها تنظیم کند.

فرجی‌برحق با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از مردم استان در بخش کشاورزی فعالیت دارند، تاکید کرد: در بخش مدیریت آب‌های زیرزمینی بویژه چاه‌های کشاورزی صرفاً اقدامات سلبی مؤثر نیست، بلکه انجام اقدامات و کارهای کارشناسی در این حوزه می‌تواند ضمن حفظ آب‌های زیرزمینی مشکل تأمین آب کشاورزان را برطرف خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری زنجان تصریح کرد: یکی از اقدامات مؤثر در حفظ و مدیریت آب‌های زیرزمینی و چاه‌های کشاورزی نصب کنتور است، بنابر این می‌شود با پرداخت تسهیلات بانکی کم‌بهره برای خرید کنتور آب چاه‌ها توسط کشاورزان در این بخش هم موفق عمل کرد.

کد خبر 6088518

دیگر خبرها

  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب