Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارشاد درخصوص نوع پوشش تعدادی از بازیگران سینما در مراسم آغاز اکران یکی از فیلم‌های سینمایی گفت: فضای آن مراسم رسمی نبوده که آنها بخواهند برای حضور از ما اجازه بگیرند. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در واکنش به حواشی ایجاد شده پیرامون موضوع پوشش تعدادی از بازیگران سینما در مراسم آغاز اکران یکی از فیلم‌های سینمایی گفت که این افراد از کسانی هستند که در برنامه‌های تلویزیونی نیز حضور دارند و همچنین فضای آن مراسم رسمی نبوده که آنها بخواهند برای حضور از ما اجازه بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درباره‌ وضعیت کاغذ در بازار گفت: کاغذ امروز شرایط بهتری دارد و نرخ آن پایین آمده و به وفور در بازار وجود دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسش دیگری درباره‌ برنامه‌های این وزارتخانه برای فراگیر کردن پوشش صندوق بیمه هنرمندان، گفت:‌ از سال 95 تا سال 97 تقریبا هم تعداد و هم مبلغ اعتبارات این صندوق دو برابر شد و ما امیدوار بودیم که در بودجه سال 98 با ارقام بهتری بتوانیم این روند را دنبال کنیم، اما شرایط کشور در بخش منابع با مشکلاتی مواجه شده است.

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور وارد لرستان شد

 احمد وحیدی به منظور حضور در مراسم معارفه ی استاندار لرستان وارد این استان شد.

در این راستا وزیر کشور عصر امروز در مراسم معارفه ی استاندار لرستان و تقدیر از خدمات فرهاد زیویار استاندار پیشین استان در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان حضور پیدا خواهد کرد.

روز یک شنبه دوم اردیبهشت ماه با تصویب هیأت دولت ابوطالب شفقت به عنوان استاندار لرستان منصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟