Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حشمت بهمنی فرماندار شهرستان دلفان گفت: ساخت و تکمیل ۴۵۰ واحد مسکونی از محل اعتبارات بازسازی سیل در این شهرستان به پایان رسید.

 بهمنی افزود: درجریان سیل فروردین ماه سال جاری تعداد ۱۱ هزار واحد مسکونی خسارت دیده مورد ارزیابی قرار گرفت که خسارت هشت هزار واحد مسکونی تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: تعداد سه هزار و ۴۰۰ واحد از این تعداد تعمیرات نوع یک بودند که خوشبختانه کار تعمیرات آنان به پایان رسیده است.

به گفته فرماندار دلفان، تعداد ۲ هزار و ۹۵۰ واحد نیز احداثی بود که تاکنون کار احداث و تکمیل ۴۵۰ واحد از آن‌ها به اتمام رسیده است.

بهمنی با بیان اینکه، بنیاد مسکن استان قزوین استان معین بازسازی دلفان است افزود:خوشبختانه بنیاد مسکن در بازسازی واحد‌های مسکونی عملکرد خوبی داشته است بطوریکه دلفان در این زمینه از شهرستان‌های موفق در بازسازی است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

ساخت ۴۵۰ واحدمسکونی آسیب دیده از سیل در دلفان به پایان رسید

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد

 ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه  برنامه ریزی برای ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای صنعتگران و در قالب نهضت ملی مسکن و پروژه های صنعت شهر انجام شده است گفت: ساخت این ۱۴۰ هزار واحد مسکونی در اراضی تامین شده در ۱۰ استان کشور انجام می شود.

وی اظهار کرد: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به ۵ هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های موفق دولت برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور اجرای پروژه‌های صنعت شهر است  بیان کرد: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

مالکی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در احداث پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه ها توسط بخش صنعت را از مزایای این طرح است گفت:   دولت در تلاش است که از تمامی امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات  استفاده کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت