Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:41:20 GMT

برپایی 20 موکب از مازندران در مراسم اربعین

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۲۴۹۶

برپایی 20 موکب از مازندران در مراسم اربعین

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از برپایی 20 موکب این استان در مراسم اربعین خبر داد.

حسین حسن نژاد که در جمع اعضای موکب انصارالحسین (ع) شهرستان نکا واقع در کربلای معلی در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: حدود 5 ماه پیش از ماه محرم جلسات ستاد اربعین مازندران با محوریت دستگاه‌های اجرایی و زیر نظر استاندار تشکیل شد تا با بهره‌گیری از تجربیات سنوات گذشته و همکاری و همیاری دستگاه‌های اجرایی تصمیمات خوبی اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از این میان 5 موکب از موکب‌های فرعی محسوب می‌شوند و یک موکب نیز در مرز مهران مستقر شده که همگی در حال ارائه خدمات هستند و تا زمانی که زوار در منطقه بوده و امکانات موکب‌ها اجازه بدهد تا 3 روز بعد از اربعین خدمت رسانی ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران مسائل مرتبط با امکانات، آمادگی، مدیریت و خدمات رسانی موکب‌های استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: البته برخی نارسایی‌ها نیز وجود دارد که به نوع موقعیت و محل استقرار موکب‌ها مربوط بوده و به همین دلیل این موکب‌ها فرصت جانمایی همه امکانات را نداشتند.

حسن‌نژاد با اشاره به اینکه موکب‌داری در ذات یک فعالیت فرهنگی محسوب می‌شود، تاکید کرد: علاوه بر اصل موکب‌داری، در این مجموعه‌ها فعالیت‌های فرهنگی مطلوبی ارائه شد و همچنین در بحث پشتیبانی و درمانی حمایت‌های مناسبی انجام گرفت.

وی ضمن خوب توصیف کردن وضعیت موکب‌های مازندران از برگزاری نشست مدیران موکب‌ها پس از مراسم اربعین در استاندرای خبر داد و یادآور شد: ارزیابی جدی عملکرد موکب‌داران و برنامه‌ریزی برای جبران ضعف‌ها و برپایی هر چه بهتر مراسم در سال آینده از اهداف این نشست است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی موکب داران اربعین اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران از فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در این استان برای خدمت‌رسانی به مردم مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی، ظهر امروز_چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضائی شهر زیرآب اظهار کرد: برای حل مشکلات مردم زیرآب و مطالبه و درخواست‌های مردم منطقه و برای رفاه حال ساکنان جهت دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر به خدمات قضائی، باجه دفتر خدمات الکترونیک قضائی با همت و تلاش معاونت فناوری دادگستری استان در این شهر افتتاح شد.

وی افزود: دفاتر خدمات الکترونیک قضائی با محوریت تسهیل مراجعات عموم مردم به منظور جلوگیری از اتلاف زمان چند سالی است که تأسیس شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران هدف از افتتاح این دفاتر را کاهش مراجعه به دستگاه قضائی و تسریع در رسیدگی دانست و بیان کرد: همچنین صرفه‌جویی در وقت، شفاف‌سازی فرایندهای رسیدگی، افرایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت، افزایش رضایت‌مندی مردم و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری است.

پوریانی گفت: با توجه به مطالبات مردمی و بررسی لزوم نیازمندی در منطقه، باجه‌ای از دفتر خدمات قضائی سوادکوه شمالی در شهر زیرآب به همت معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان با تمام دسترسی‌های دفاتر خدمات افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان مازندران در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

کد خبر 747555

دیگر خبرها

  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال