Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرین در حاشیه بازدید ازعملیات اجرایی این پروژه که با حضور فرماندار ، روسای ادارات جهاد کشاورزی، آبفا روستایی، گاز وبنیاد مسکن برگزار شد گفت: این طرح  با هدف کنترل سیلاب و تغذیه مصنوعی و در راستای تامین آب شرب دام بهره برداران و ساکنان عرصه های طبیعی محدوده این پروژه ساخته و شامل سه بند سنگ و سیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی سلیمانی اظهار داشت: برای ساخت این پروژه اعتباری بالغ بر ١٢میلیارد ریال و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.وی تصریح کرد:در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و پیش بینی می شود  براساس قرار دادهای منعقد شده با پیمانکار تا ٣ ماه آینده عملیات ساخت کلیه بندها به پایان برسد.

اعتبار بندهای احداثی در سال گذشته نیز از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به مبلغ شش میلیارد ودویست میلیون ریال تامین شده بود که در حال حاضر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

کد خبر 4748599

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی سلیمانی پروژه آبخیزداری منابع طبیعی فارس اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شیراز شهرکرد بیرجند استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونیسف: ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه هستند

آفتاب‌‌نیوز :

یونیسف اعلام کرده است که تقریباً تمام ۶۰۰۰۰۰ کودک در رفح «مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه» هستند.

وبگاه «کامن دریمز» روز یکشنبه به نقل از «کاترین راسل» مدیر عامل یونیسف نوشت، عملیات نظامی بزرگ اسرائیل علیه شهر رفح فاجعه‌ای برای کودکان به همراه خواهد داشت.

به گفته خانم راسل، حدود ۶۰۰۰۰۰ کودک مستقر در رفح مجروح، بیمار، دچار سوءتغذیه و معلول هستند.

رئیس یونیسف خاطرنشان کرد: «بسیاری چندین بار آواره شده‌اند و خانه‌ها، والدین و عزیزان خود را از دست داده‌اند. هیچ جای امنی برای رفتن به غزه وجود ندارد. خانه‌ها، جاده‌ها ویران شده و زمین مملو از مهمات منفجر نشده است.»

راسل گفت: «یونیسف به درخواست حمایت از همه زنان و کودکان در رفح و سراسر نوار غزه و حفاظت از زیرساخت‌ها، خدمات و کمک‌های بشردوستانه که آن‌ها بر آن تکیه دارند، ادامه می‌دهد.»

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در حال بمباران مناطق مختلف رفح است و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر انجام حمله زمینی به این منطقه با ادعای نابودی آخرین گردان‌های حماس پافشاری می‌کند. هرچند که کشور‌های اروپایی، ایالات متحده آمریکا به عنوان متحدان اصلی رژیم اسرائیل از نتانیاهو می‌خواهند که از این اقدام پرهیز کند. 

علاوه بر خسارات انسانی که این حمله بر نوار غزه تحمیل می‌کند، به منزله یک ضربه قوی به عملیات‌های امدادرسانی در سراسر نوار غزه است، زیرا رفح در قلب عملیات‌های امدادی قرار دارد. 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نقش تغذیه مناسب را در کنترل آسم جدی بگیرید
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • یونیسف: ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه هستند
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد