Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان و رئیس ستاد انتخابات استان با انتقاد از بحث های تقسیم استان کرمان در آستانه انتخابات مجلس گفت: بحث از تقسیم استان کرمان کاملا منتفی است و صحبت از این مباحث در آستانه انتخابات مجلس، ضمن دامن زدن به اختلافات، می تواند نوعی تخلف تلقی شود.

به گزارش ایسنا، "محمد صادق بصیری" امروز چهارشنبه ۲۴ مهرماه ۹۸ در سومین جلسه ستاد انتخابات استان افزود: برای برگزاری انتخابات بصورت تمام الکترونیکی در شهر کرمان، با وزارت کشور در حال رایزنی هستیم و اعتقاد داریم برگزاری انتخابات بصورت تمام الکترونیکی منجر به افزایش سلامت انتخابات و کاهش خطاهای احتمالی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت توجه به افزایش مشارکت مردم و گروه ها در انتخابات اظهار کرد: باید زمینه فعالیت تمامی احزاب و جریانات به نحوی فراهم شود که سلایق مختلف در انتخابات شرکت داشته باشند و به زودی جلساتی با احزاب و جریانات سیاسی برگزار خواهیم کرد.

بصیری تصریح کرد: در فرایند برگزاری انتخابات، معتقدیم رأی مردم حق الناس است و اجازه تخلف به هیچ فرد و یا گروهی داده نخواهد شد و تمامی اتفاقات را رصد می کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در پایان با انتقاد از بحث های تقسیم استان کرمان در آستانه انتخابات مجلس گفت: بحث از تقسیم استان کرمان کاملا منتفی است و صحبت از این مباحث در آستانه انتخابات مجلس، ضمن دامن زدن به اختلافات، می تواند نوعی تخلف تلقی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی تقسیم بندی استان ها استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: چهارنفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد دو نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.
حجت بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود افزود: انتخابات در دور اول در آبادان بطور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.
وی تعداد شعب اخذ رای را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و خاطر نشان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رای از مردم شریف آبادان را بر عهده دارند. 

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود