Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: یک دستگاه خودرو وانت حامل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال محموله باطری قاچاق توسط ماموران پلیس توقیف شد. تاریخ انتشار: 13:29 - 24 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۴۲۱

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: یک دستگاه خودرو وانت حامل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال محموله باطری قاچاق توسط ماموران پلیس توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ "رضا اسماعیلی" اظهار داشت: ماموران انتظامی بازرسی بی بی حکیمه روز گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور سه راهی روستای سیامکان به یک دستگاه خودرو وانت کاپرا مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مذکور، ۱۰۸ هزار عدد باطری نیم قلمی خارجی که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و در حال انتقال به یکی از استان‌های همجوار بود کشف شد.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به اینکه کارشناس مربوطه ارزش این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان پلیس ناجا قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷ با اطلاع از اینکه دو نفر اقدام به فروش باتری به مغازه داری کرده اند، ضمن هماهنگی با مقام قضایی جهت دستگیری سارق به محل مورد نظر اعزام شدند. 

سرهنگ زینلی افزود: ماموران کلانتری با حضور در محل، ۲ متهم سابقه دار را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: از سارقان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۳ عدد باتری خودرو کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین