Web Analytics Made Easy - Statcounter

​فهرست نامزدهای سیزدهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک اعلام شد که سینمای ایران در شش شاخه از جمله بهترین بازیگری، مستند، انیمیشن و فیلمنامه نامزد کسب جایزه است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در بخش بهترین بازیگر  مرد این جوایز سینمایی نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی و محسن تنابنده برای نفش ‌آفرینی در فیلم «رونا مادر عظیم»(شکستن همزمان بیست استخوان) به کارگردانی جمشید محمودی نامزد کسب جایزه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «رونا مادر عظیم» به تهیه‌کنندگی نوید محمودی یکی از پنج نامزد جایزه تنوع فرهنگی یونسکو نیز هست و با فیلم‌هایی از کشورهای هند، فلسطین، بنگلادش و روسیه برای کسب این جایزه رقابت می‌کند.

پنجمین نامزدی سینمای ایران در جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک در شاخه بهترین فیلمنامه رقم خورده است، جایی که محسن قرایی و محمد داوودی برای فیلم «قصر شیرین» ساخته رضا میرکریمی نامزد جایزه بهترین فیلمنامه شده‌اند.

سینمای ایران سال گذشته نیز در ۴ شاخه بهترین فیلمنامه (بمب: یک داستان عاشقانه)، بهترین بازیگر مرد (بهمن فرمان‌آرا،  حکایت دریا)، بهترین موسیقی متن (بمب: یک داستان عاشقانه، النی کاریندور) و بهترین فیلم بلند جوانان (آوا، صدف فروغی) نامزد کسب جایزه بود.

مراسم پایانی سیزدهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک در تاریخ ۳۰ آبان (۲۰ نوامبر) برگزار می‌شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انیمیشن سینمای ایران فرهنگ و هنر فلسطین یونسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/«شهاب زاهدی» نامزد جایزه «پوشکاش»

گل دیدنی شهاب زاهدی از زمین خودی در بازی امروز آویسپا فوکوکا مقابل گامبا اوساکا

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • ورود باربی به دنیای ابرقهرمانانه
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • فیلم/«شهاب زاهدی» نامزد جایزه «پوشکاش»
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه