Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس زمان بندی از پیش تعیین شده قرار بود عملیات خدمت رسانی به زوار از ۱۳ مهرماه آغاز شود اما‌زمانی که برای برپایی مواکب از دهم مهر ماه اقدام کردیم با حجم زیادی از زوار مواجه شدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رضا بختیاری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: به همین منظور و با نیت خدمت خالصانه به زوار عملا کار خدمت رسانی را از دهم مهرماه آغاز کردیم و مراسم افتتاحیه در تاریخ سیزدهم‌مهر همزمان با افتتاح قرارگاه رسانه ای اربعین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بختیاری تصریح کرد: پیش از شروع فعالیت ستاد مردمی پیش بینی حضور ۷۵ هزار زائر شده بود که تا شب گذشته که عملا عمده کاروان ها وارد شده اند بالغ بر ۷۷هزار زائر مورد تکریم ستاد قرار گرفتند که از پیش بینی ها نیز بیشتر بود.

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان ادامه داد: البته زوار دیگری نیز از ابتدای محرم وارد استان شده‌اند‌که از طریق‌مبادی ذیربط آمار آنها اعلام شده اما آنچه در حوزه ستاد مردمی می باشد رقمی افزون بر ۷۷هزار زائر بود و جای خوشحالی دارد که استقبال و بدرقه از آنها به خوبی انجام شد.

وی تصریح کرد: آمار ورودی زوار‌نیز به تفکیک در جدول زیر اعلام می شود که مجموع ورود از شروع خدمات رسانی ۷۷ هزار و ۱۱۹ نفر می باشد.
  دهم ۱۵۴۴ یازدهم ۲۰۹۴ دوازدهم ۴۶۷۵ سیزدهم ۲۹۳۴ چهاردهم ۵۸۱۸ پانزدهم ۲۳۸۹ شانزدهم ۶۷۲۹ هفدهم ۸۲۳۴ هجدهم ۸۲۵۷ نوزدهم ۷۲۹۲ بیست ویکم ۸۰۵۴ بیست دوم ۲۶۵۴ بیست سوم ۶۲۴۰  


بختیاری افزود: برخی از زوار به صورت پیاده و انفرادی وارد مرز شده بودند که در ابتدا تعداد آنها محسوب نشده بود اما در جمع بندی نهایی، تعداد دقیق به شرح اعلام شده می باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی دولت در پیامی سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در پیام علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت، آمده است:

«بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است. این سازمان مبارک توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها، خدمات پزشکی و ساخت مدارس و مساجد در مناطق محروم، نهضت کمک‌های مومنانه و یاری مردم در حوادث و بلایای طبیعی، گام‌های قابل‌ توجهی بردارد.

امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستاها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. اعزام ۳۶۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در ایام اخیر، تنها برگ کوچکی از مجاهدت‌های این مجموعه انقلابی است.

بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر خصوصاً شهید حاج عبدالله والی، سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه که در عرصه‌های گوناگون سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم بر می‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران
  • تشدید محدودیت ها برای زائران پاکستانی در سفر به ایران