Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@05:08:07 GMT

قهرمانی تبریز در مسابقات مینی گلف کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۳۴۴۰

قهرمانی تبریز در مسابقات مینی گلف کشور

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مراسم اختتامیه مسابقات مینی گلف کشور در تالار اندیشه تبریز با شرکت ۱۷۰ ورزشکار در قالب ۱۷ تیم در رده سنی آزاد و در دو بخش آقایان و بانوان در تبریز برگزار شد و پس از چهار روز رقابت، تیم آذربایجان شرقی الف در دو بخش آقایان و بانوان به مقام قهرمانی کشور دست یافت و به ترتیب تیم‌های قم و اردبیل در بخش بانوان و تیم‌های اردبیل و قم در بخش آقایان، رتبه‌های دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش انفرادی این مسابقات نیز امیرحسین عزیزی در بخش آقایان و فاطمه جمشیدی در بخش بانوان از تیم استان آذربایجان شرقی الف، مدال طلای این مسابقات را کسب کرده و عنوان "قهرمان کشوری" را به خود اختصاص دادند.

الهام محمدی از تیم قم و فاطمه مطلب زاده از تیم آذربایجان شرقی در رده‌های دوم و سوم بخش انفرادی بانوان و طا‌ها مولایی از تیم اردبیل و عطا تقی‌پور از تیم آذربایجان شرقی نیز در مقام‌های دوم و سوم بخش انفرادی مردان این دوره از مسابقات ایستادند.
این مسابقات به منزله‌ی مسابقه انتخابی تیم ملی نیز بود و مسئولان کشوری نیز نظارت ویژه‌ای بر عملکرد بازیکنان داشتند و مقرر است پنج نفر برتر انفرادی بانوان و آقایان این مسابقات به همراه پنج نفر اول مسابقات استعدادیابی به اردوی تیم ملی مینی گلف دعوت شوند.
رئیس هیئت گلف استان آذربایجان شرقی در این آیین، با تاکید بر اخلاق مداری در ورزش، افزود: هدف ما در کنار قهرمان پروری باید پهلوان پروری باشد و ورزشکاران ما به‌خصوص جوانان باید اخلاق و منش پهلوانی را سرلوحه‌ی کار خویش قرار دهند.
عبدالله تقی‌پور در این رابطه ادامه داد: ورزشکاران با الگو برداری از شهدا و پهلوانانی، چون غلامرضا تختی، جوانمردی و اخلاق را از اولویت‌های خود قرار دهند.
معاون امور ورزشی اداره‌ی ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مسئولان برگزاری این مسابقات، اظهار کرد: برگزارکنندگان این مسابقات، با میزبانی شایسته و درخور نام تبریز، بستر مناسبی برای برگزاری مسابقات فراهم کردند.
ابراهیم فیروزی افزود: آذربایجان شرقی و تبریز همیشه سعی داشته میزبان لایق و شایسته‌ای در مسابقات کشوری و بین المللی باشد.
بر اساس این گزارش، در مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور، دو تیم از استان آذربایجان شرقی و یک تیم از استان‌های آذربایجان غربی، تهران، لرستان، مازندران، گیلان، لرستان، همدان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، سمنان، کرمان، قم، اردبیل و مرکزی شرکت داشتند.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری مسابقات مینی گلف کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی با درخواست ساکنان شهر جدید سهند برای تمدید تخفیف عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر موافقت کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جریان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی برای افتتاح تعدادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و یک مدرسه برای کودکان استثنایی، دستور داد که تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزاد راه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر تمدید شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد