Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از باشگاه استقلال، آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با فجرسپاسی گفت: فکر می‌کنم این که باشگاه استقلال مجوز حرفه‌ای را گرفته برای کل ایران خیلی خبر خوبی است. این نشان می‌دهد که باشگاه با تلاش‌های بسیار زیاد توانست مجوز مربوطه را بگیرد و این به این معنی است که باشگاه را چک کرده‌اند و متوجه شده‌اند که باشگاه در شرایط خوبی است و همه از این موضوع خوشحال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصاف‌های حذفی برای ما اهمیت زیادی دارند

او گفت: بازی مهمی پیش روی ماست. مصاف‌های حذفی برای ما اهمیت زیادی دارند و این بازی‌ها از اهداف ما به شمار می‌رود. فردا با بهترین ترکیب خود وارد زمین می‌شویم. قطعا ما از اینکه بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار نداریم، ناراحت هستیم. ولی هرکسی بازی کند صد درصد تلاش خود را خواهد کرد.

سرمربی استقلال گفت: قطعا مسئله کلین شیت نکردن‌های ما چیزی است که از آن خوشحال نیستم، ولی گاهی اوقات گل‌هایی دریافت می‌کنیم که اجتناب ناپذیر است، ولی تلاش می‌کنیم که کلین شیت داشته باشیم. در مورد مدل بازیمان باید بگویم مثل بازی‌های قبلی خود تلاش می‌کنیم تا با روش خود بازی کنیم و بازی را تحت کنترل بگیریم و بتوانیم بازی را رهبری کنیم.

ترجیح می‌دهم با همین بازیکنان ادامه دهم

استراماچون گفت: همانطور که می‌دانید مقداری کمبود بازیکن برای شیوه بازی خود داریم. اما واقعیت این است که وقتی پنجره نقل و انتقالات بسته شد، خیلی سخت است بازیکنانی که در سطحی که ما می‌خواهیم را بتوانیم جذب کنیم. من باشگاه را در این رابطه در جریان گذاشتم و به من قول دادند که بازیکنی را جذب کنیم تا در خط حمله به ما کمک کند، ولی به نظر من اگر قرار است بازیکنی را جذب کنیم، باید حتما در سطح استقلال باشد. ما نمی‌خواهیم یک بازیکن بگیریم که فقط یک بازیکن را جذب کرده باشیم. من ترجیح می‌دهم اگر قرار است بازیکنی بگیریم که در سطح استقلال نباشد، تا پنجره بعدی صبر کنیم.

با ۲ مهاجم بازی می‌کنم

او در ادامه تصریح کرد: همانطور که گفتم ما سعی می‌کنیم خود را جمع و جور کنیم تا به رقابت‌ها برگردیم. سعی می‌کنیم مشکلات و اشتباهاتی را که در نقل و انتقالات داشته‌ایم را جبران کنیم. این به درد ما نمی‌خورد که مدام بخواهیم این مسئله را تکرار کنیم. من با ۲ مهاجم بازی می‌کنم حتی اگر تیمم هنوز خیلی آمادگی بازی در این شرایط را نداشته باشد چراکه به نظر من، روشی که ما داریم خیلی مهم‌تر از این است که فکر کنیم یک یا دو بازیکن را برای آن پروژه نداریم.

استراماچونی گفت: این خیلی موقعیت خوبی برای بازیکنان من است که در این زمان مهارت‌هایشان را نشان دهند. این موقعیت خوبی برای بازیکنان من است که نشان دهد بین این بازیکنان کدام می‌توانند در سیستم من به درد بخورند و کدام بازیکنان در این سیستم خوب نباشند. در مورد هوپر هم اطلاع و نظری ندارم.

مشکل دیاباته بدشانسی است

سرمربی استقلال درباره دیاباته گفت: مشکل او یک بدشانسی عجیب در ابتدای فصل است. او در اول فصل و در شرایط خیلی خوب به ما اضافه شد. او در بازی دوستانه با ماشین سازی مصدوم شد و متاسفانه وقتی دوباره آماده شده بود، در بازی با نفت مسجد سلیمان دوباره مصدوم شد. متاسفانه مشکل او ترک کوچکی بود که روی دنده‌هایش ایجاد شد.

او در پایان گفت: همانطور که با نوروزی مشورت کردم، این نوع مصدومیت‌ها زمان دقیقی برای درمانش وجود ندارد. او دیروز به تمرین اضافه شد و من امیدوارم که در بازی با سایپا او را حداقل روی نیمکت داشته باشیم. این یک قول نیست و بیشتر یک امیدواری است.

انتهای پیام/

 

صحبت‌های استراماچونی در نشست خبری پیش از بازی با فجرسپاسی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای گفت: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های ما در کسب مجوز حرفه‌ای داشتیم حل شد و پس از مکاتبه با AFC دیگر حرف و حدیثی باقی نمانده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی در مراسم واگذاری مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: امیدواریم که در آینده اتفاقات خوبی برای دو باشگاه رقم بخورد. شأن برگزاری این جلسه در وزارت اقتصاد این است که قرار است یک اتفاقات بزرگی در ورزش ما بیفتد و ورزش را به عنوان یک صنعت نگاه کنیم. در جهان، ورزش چیزی حدود 2 درصد تولید ناخالص کشورهای پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و در کشورهای همسایه ما هدف‌گذاری‌شان برای 3 سال آینده 3 درصد است. صنعت ورزش به عنوان یک صنعت پولساز و اقتصادی جایگاه خودش را در دنیا پیدا کرده است و کشور ما هم نیاز هست که به این سمت حرکت کند و فکر می‌کنم نقطه آغاز این کار واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

 

وی ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایی که ما همیشه در کسب مجوز حرفه‌ای داشتیم، حل شد. با کنفدراسیون فوتبال آسیا هم چک کردیم و این مشکل برطرف شد. اسنادی که داشتیم را برای AFC ارسال کردیم و دیگر حرف و حدیثی باقی نماند. ان‌شاءالله دو باشگاه هم تلاش کنند که بقیه نواقص هم برطرف شود و بتوانند مجوز بگیرند. اینکه هر دو باشگاه  الان در این مقطع واگذار شدند نشان‌دهنده عزم جدی است که نه تنها حل مشکل مجوز بوده بلکه نگاه روبه جلویی وجود داشته است. خوشبختانه این اتفاق مبارک رخ داد و هر دو باشگاه همزمان واگذار شدند که اتفاق بسیار خوبی است.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای خاطر نشان کرد: امیدواریم که این اتفاق، ایستگاه آغازی باشد و سرعت پیشرفت فوتبال و ورزش‌مان را بیشتر کند و شاهد پیشرفت ورزش و فوتبال باشیم. جا دارد که از همه همکاران‌مان در فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، آقایان تاج و نبی تشکر کنم. بسیار بسیار پیگیری صورت گرفت تا این اتفاق افتاد. فکر می‌کنم در دو سال اخیر که من مسئولیت گرفته‌ام، هر مدیری که از سوی سازمان خصوصی‌سازی می‌آمد یکی از اولین جلساتش را با فدراسیون فوتبال برگزار می‌کند. همین الان تا به امروز که این مراسم برگزار می‌شود وزارت ورزش به دنبال حل مشکلات دیگر است. روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان شرکت توسعه داشتیم که استادیوم آزادی هم یک تکان اساسی بخورد. همه این مسائل حاصل این است که همه دوستان در بدنه ورزش متوجه اهمیت فوتبال و اثرات اقتصادی و اجتماعی فوتبال در نزد مردم شده‌اند، ما هم خوشحال هستیم که در این راه یک نقش کوچک داشتیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها