Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@20:30:17 GMT

حضور «ریست» در دو جشنواره بین‌المللی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۳۹۰۹

آفتاب‌‌نیوز :

سومین دوره جشنواره بین المللی International Migrant Filmfestival Amsterdam میزبان فیلم «ریست» است. این جشنواره از سوم تا چهارم سپتامبر در آمستردام، هلند برگزار می‌شود.

همچنین «ریست» به پنجمین دوره جشنواره بین المللی ‌Kaleidoscope Film Festival راه یافته است.

این جشنواره از سی و یکم اکتبر تا سوم نوامبر در ایالت آرکانزاس در امریکا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این «ریست» توانست در نخستین حضور جهانی خود به اولین دوره جشنواره بین المللی اَلدِر در آمریکا راه پیدا کند و برگزیده این جشنواره شود.

معصومه عزیز محمدی، آروین عدنانی و رایکا ابراهیمی بازیگران این اثر هستند.

«ریست» نوشته علی شمس داستان کسانی است که جز خودشان کسی را ندارند. شمس در جشنواره‌ تئاتر فجر سال گذشته توانست جایزه بهترین نمایشنامه را از آن خود کند.

پیش از این فیلم کوتاه «سورپرایز» به کارگردانی علی شمس و تهیه کنندگی حسن هندی توانست در فستیوال های مهمی چون فیلم گرانادا، ود میلان، گلوب سینما فرانسه، مدیا فستیوال مجارستان، مراکش و... حضور پیدا کند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: ایمان سرمستی، مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، دستیار و برنامه ریز:سمیرا شکوری ، طراحی و ترکیب صدا : اردلان کیان ارثی ، تدوین : علی فتحی تصحیح رنگ : سامان مجدوفایی دستیار : پگاه حامد مسترینگ : آرش کاظم زاده - مهدی فرهنگ ، پخش بین‌الملل: نوید نیکخواه‌آزاد، مدیر تولید: حسین هندی، طراح گریم: ثمین سالک، عکس : محسن هندی طراح پوستر:حامد کاظمی.

منبع: خبرگزاری برنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جشنواره بین المللی ریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند

با حکم دبیر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، دبیر اجرایی و دبیر هنری این دوره از جشنواره منصوب شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد کرم‌الهی دبیر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در احکامی جداگانه دبیر اجرایی و دبیر هنری این دوره از جشنواره تئاتر ایثار را منصوب کرد.

بر این اساس، حمید ساروخانی به عنوان دبیر اجرایی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار منصوب شد.
همچنین محمد لارتی به عنوان دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار منصوب شد.

معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار

 

حمید ساروخانی و محمد لارتی از هنرمندان و فعالان عرصه هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی و از جمله مدیران با سابقه اداره‌کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان، با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

«جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)، شهدای امنیت، سبک زندگی ایثارگرانه و ایثار اجتماعی در دوران معاصر»، «جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» از مهمترین موضوعات این دوره از جشنواره است.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی در 2 بخش صحنه‌ای و خیابانی از روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 به مدت 4 روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما