Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ اولین واکنش‌های مهسا رازانی، همسر روح الله زم درباره ماجرای دستگیری همسرش را در اینجا بشنوید.

در خبر‌های منتشر شده از قول همسر روح‌الله زم گفته شده که او عصر جمعه ۱۹مهر با پرواز «رویال جوردنین» از پاریس به مقصد بغداد پرواز کرده و با توقفی کوتاه در امان در بامداد شنبه ۲۰ مهرماه وارد پایتخت بغداد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توقف کوتاهی در امان، پایتخت اردن، داشت و بامداد شنبه ۲۰ مهر به بغداد رسید. ۲۴ساعت نخست ورود به بغداد، ما خبری از او نداشتیم و به تماس‌های زیاد من پاسخ نداد.

وی در ادامه ادعا‌های خود گفت: روح الله زم در بامداد روز یکشنبه در تماس تلفنی یک دقیقه‌ای با لحن و ادبیاتی غیرمعمول از سلامتی‌اش خبر داد و دوباره از او بی‌خبر شدیم.   بیشتر بخوانید: روح الله زم کیست؟ آمدنیوز چگونه تاسیس شد؟ / کانال سابق آمد نیوز در دست حامیان احمدی نژاد! عکس   آمد نیوز در صدر اخبار/ رسانه‌های جهان درباره دستگیری روح الله زم چه گفتند؟

 

 

خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 روح الله زم روح الله زم آمد نیوز همسر روح الله زم بازداشت روح الله زم آمدنیوز روح الله زم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، شب برای امباپه و پاریسی‌ها تلخ تمام شد و همان تک گل فولکروگ برای برتری دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان کفایت می‌کرد. سه‌شنبه بعد در پاریس سرنوشت فینالیست مشخص می‌شود و این همان دیداری است که امباپه منتظرش است.

ستاره اول پی اس جی که یک نیمه بسیار ناامیدکننده داشت، در 45 دقیقه دوم کمی بهتر بازی کرد و یک توپ او نیز با بدشانسی به تیر خورد.

امباپه که هرگز دوست ندارد با ناکامی از پی اس جی خداحافظی کند، ساعاتی پس از بازی در استوری اینستاگرام خود با انتشار عکس زیر نوشت: «این بخش اول بازی بود، ما پاریس هستیم.»

در واقع کیلیان معتقد است هنوز چیز تعیین نشده و بی‌تاب بازی برگشت است تا با درخشش در پارک دو پرنس تیمش را راهی فینال لیگ قهرمانان کند.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • ببینید | اولین واکنش جواد خیابانی به تغییر اسم باشگاه استقلال
  • واکنش تلویحی برادر همسر رهبر انقلاب به قانون حجاب
  • رونمایی از پهپاد چینی در بغداد؛ رقابت پکن و واشنگتن در منطقه
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • اسناد ساواک درباره‌ی همسر حاج آقا مصطفی خمینی چه می‌گویند؟
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)