Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین فتحی درباره کسب مجوز حرفه ای لیگ قهرمانان آسیا گفت: با کمک دوستان کار بزرگی انجام شد و حالا می توانیم استقلال را در جمع برترین تیم های آسیا ببینیم. حالا در همین فضای مجازی این موضوع را دوباره برجسته می کنند که فتحی استعفا کرده و برکنار شده است و به شایعات دامن می زنند تا استقلال آرامشش را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بار اولشان نبوده و این بار آخرشان هم نخواهد بود.

وی درباره علت این حاشیه سازی ها تصریح کرد: اظهر من الشمس است. هستند کسانی که شب با امید بازگشت به استقلال می خوابند و روز با همین امید از خواب بلند می شوند. آنها هر روز علیه استقلال مطلب می نویسند و توقع هواداران را بالا می برند. درباره جذب بازیکن مطلب می نویسند تا هواداران فشار بیاورند. آنها هر روز به فضای مجازی خوراک می دهند تا به باشگاه فشار بیاید.

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: جالب است که تمام بدهی هایی که ما امروز برای کسب مجوز حرفه ای پرداخت کردیم در زمان ایشان (علی فتح الله زاده) ایجاد شده است؛ کسی که در فضای مجازی اعلام می کند فتحی استعفا کرده یا برکنار شده است. از نجابت ما سوء استفاده و فضا را ملتهب می کنند.

فتحی بدون نام بردن از فتح الله زاده، تاکید کرد: آقایان از خیابان سئول (مقر وزارت ورزش) عبور می کنند و می گویند می خواهیم به استقلال برگردیم اما از داخل وزارتخانه اجازه نمی دهند. اگر استقلال را دوست دارید اجازه بدهید در آرامش کار را دنبال کنیم. الان تعامل خوبی بین باشگاه و استراماچونی وجود دارد. روز به روز کارها به خوبی پیش می رود. باید به آقایانی که فکر می کنند با شانتاژ می توانند برگردند، بگویم به استقلال نخواهند آمد.

وی در پاسخ به این سئوال که مشخصا منظورش چه کسی است و چرا اسم نمی برد؟ گفت: نیازی نیست این موضوع را باز کنم. شما و هواداران می دانید. هر روز به مردم القا می کنند که استقلال مشکل دارد و فتحی برکنار شده است. علیرغم اینکه وزارت ورزش چند بار تکذیب کرده است اما بازهم القا می کنند تا ذهن هوادار خراب شود. قصد آنها تخریب استقلال است و اینکه تیم نتیجه نگیرد.

کد خبر 4748781

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران علی فتح الله زاده امیرحسین فتحی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال امید ایران تیم ملی فوتبال کامبوج تیم ملی فوتبال بحرین مارک ویلموتس کشتی فرنگی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ فردا: رقابت پاکدامن و رهبری در دور سوم


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  برنامه نمایندگان ایران در جدول حذفی به این شرح اعلام شد:

دور سوم:
علی پاکدامن - آرتیوم سرکیسیان از قزاقستان
محمد رهبری - توماس مارتین از فرانسه

پیش از این فرزاد باهر ارسباران در دور اول و محمد فتوحی در دور دوم حذف شدند.

دیگر خبرها

  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ فردا: رقابت پاکدامن و رهبری در دور سوم
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • جمعی از اساتید ادبیات به تماشای «مست عشق» نشستند/ حسن فتحی: جهانِ پر از طمع و ویرانی را با افعال خود سیاه‌تر نکنیم