Web Analytics Made Easy - Statcounter

بذرافشان گفت: در حال حاضر ۳ شعبه حل اختلاف و ۱۴۵ وکیل در سراسر استان به‌ صورت رایگان و باهدف حل مشکلات حقوقی مددجویان با کمیته امداد فارس همکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان» هدف از ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را، حل مشکلات حقوقی آنان برشمرد و گفت: قرارداد، مشاوره ، اظهارنامه حقوقی ، دادخواست و شکوائیه، لایحه دفاعی، شرکت در جلسات دادرسی و برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح استان فارس از فعالیت‌های اداره حقوقی کمیته امداد استان فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل امداد امام خمینی فارس افزود: بیشترین خدمات ارائه‌شده توسط اداره حقوقی کمیته امداد فارس به مددجویان در سال جاری، بررسی وتنظیم قرارداد، پیگیری پرونده‌های دعاوی کیفری، حقوقی و خانواده و مشاوره حقوقی بوده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 3 شعبه حل اختلاف و 145 وکیل در سراسر استان به‌ صورت رایگان و باهدف حل مشکلات حقوقی مددجویان با کمیته امداد فارس همکاری می کنند.

 

مدیر کل کمیته امداد فارس اعلام کرد: 172 مورد لایحه دفاعیه برای ارائه به مراجع قضایی، 160 دادخواست و 12 شکوائیه و انجام 194 مورد مشاوره حقوقی به مددجویان از اقدامات و فعالیت‌های این نهاد در 6 ماهه اول سال جاری است.

بذرافشان ادامه داد: تعداد 372 مورد استعلام و اظهارنامه حقوقی، 254 مورد تنظیم قرارداد و جمعا  یک هزار و 358 مورد خدمت حقوقی در سال جاری به مددجویان ارائه شده است.

 

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اربعین ۹۸ کانون های مساجد منطقه آزاد اروند دستگاه قضایی کمیته امداد امام خمینی ره فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در ارائه خدمات درمانی ۲۴۰ نفر داوطلب خانم و آقا در نذر خدمت با هلال‌احمر و قرارگاه جهادی الکفیل همکاری بی‌منت دارند.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه جهادی الکفیل ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه شش هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان کرده است.

وی افزود: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر داوطلب جمعیت هلال‌احمر وظیفه خدمت‌رسانی به مراجعان را
بر عهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: یک هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی تأمین شده است که پس از انجام معاینات مورد نیاز این فریم‌ها به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از دوازدهم اردیبهشت پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را رایگان ویزیت می‌کنند، گفت: در این طرح نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی معاینه خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، این معاینات را صافی کف پا، پای پرانتزی و گودی کمر برشمرد و گفت: در صورت تشخیص پزشک برای درمان در صورت داشتن مشکل، این کودکان و نوزادان جهت درمان به مراکز درمان و توانبخشی هلال‌احمر استان ارجاع داده می‌شوند.

کد خبر 750505

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت