Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم خاکسپاری پیکر مطهر سه تن از دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی شب گذشته برگزار شد.

به گزارش ایسنا، آیین وداع با پیکر مطهر شهدای دانشجو، شهیده مطهره هاشمی‌فرد، شهید احسان نوبخت، شهیده حدیثه ملکی روز گذشته پس از نماز مغرب و عشاء از مسجد امام‌علی واقع در میدان احمدی‌روشن، به سمت مسجدالنبی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر طوسی واقع در سیدخندان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم، با ذکر مرثیه حضرت اباعبدالله الحسین و خواندن دعای توسل در مسجد امام علی آغاز و سپس با حرکت به سمت مسجدالنبی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر با طلایه‌داران سپاه اباعبدالله بدرقه شد.

۳ نفر از دانش‌آموختگان و ۲ نفر از دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی که روز پنجشنبه، ۱۸ مهرماه عازم عتبات عالیات بودند، ۲۰ کیلومتر بعد از مرز مهران و در خاک عراق با یک اتوبوس دیگر برخورد کرد و در اثر این سانحه تعدادی جان‌باختند و تعدادی نیز مصدوم شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود.

طبق خبری که جماران منتشر کرده، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899778

دیگر خبرها

  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت