Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اندرابی گفت: برای جلوگیری از جرایم در شهر کابل و بزرگ‌‌شهرها نیاز است تا حمل سلاح و تردد هر نوع وسیله نقلیه قانونی شود. تاریخ انتشار: 17:01 - 24 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۲۹۸

به گزارش خبرگزاری میزان، «محمدمسعود اندرابی» وزیر کشور افغانستان گفت: برای جلوگیری از جرایم در شهر کابل و بزرگ‌‌شهرها نیاز است تا حمل سلاح و تردد هر نوع وسیله نقلیه قانونی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور افغانستان روز سه‌شنبه در یک نشستی که در ارتباط با تأمین امنیت انتخابات ریاست جمهوری توسط نیروهای امنیتی صحبت می‌کرد، افزود: سطح جرایم در کابل و دیگر شهرها حدود ۴۵ درصد کاهش یافته است. وی هم‌چنان تأیید کرد که در ۲۴ ساعت گذشته در کابل چهار نفر ترور شده است.

اندرابی همچنین گفت: «مجرمان بزرگ» با برنامه‌های امنیتی وزارت کشوراز شهر کابل گرفتار و یا در درگیری با پلیس کشته شدند.

وی تصریح کرد: برنامه مبارزه با جرایم در شهر کابل و دیگر شهرها به جایی رسیده که نیاز است تا «حمل اسلحه و عبور و مرور هر نوع وسیله» در شهر کابل قانون‌مند شود. وی در ادامه تأکید کرد که «از عبور و مرور وسال نقلیه و سلاح باید قانونی شود.

وزیر کشور افغانستان ادامه داد: پلیس برای تأمین امنیت شهر کابل مصمم است و برای آن برنامه دارد و تلاش می‌کند با دیگر نهادها کار کنند تا گشت‌وگذار موترها و حمل سلاح را در کابل قانون‌مند سازد.

اندارابی تاکید کرد: مردم از پلیس امنیت می‌خواهند و وزارت کشور برای برآوردن خواست مردم، برنامه دارد.

وزیر کشور افغانستان یادآور شد: پلیس تلاش می‌کند تا قانون را بر همه به صورت برابر اجرا کند، اما اگر خود پلیس دست به تخطی می‌زند، به دست قانون سپرده می‌شود.

در روزهای اخیر نهادهای امنیتی برنامه مشترکی را در شهر کابل به اجرا گذاشته‌اند که در آن با خودروهای شیشه دودی برخورد می‌شود.

پلیس در ادامه این برنامه، روز جمعه، در شهر کابل هنگام بازرسی خودروهای شماری از نمایندگان پارلمان با آنان برخورد کرد.

به دنبال این اقدام پلیس، مجلس نمایندگان یک نشست اضطراری شب‌هنگام را تشکیل داد و خواهان توضیح از سوی وزارت کشور شدند.

/انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان اقدام پلیس نشست اضطراری نهادهای امنیتی بازرسی خودروهای شماری نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید

وزارت صنعت و تجارت طالبان اعلام کرد:  ۲ تن کمک بشردوستانه قزاقستان در بخش صحت به کابل رسیده است.

هیأت قزاقستانی به ریاست سیریک ژومانگرن معاون نخست‌وزیر این کشور با هدف تحکیم و توسعه روابط دوجانبه، برگزاری نمایشگاه افغان-قزاق و شرکت در کنفرانس تواصل تجاری به کابل آمده‌ است.

قرار است در روزهای آینده و همزمان با این سفر، نشست سه‌جانبه منطقه ای در کابل با موضوع تجارت و ترانزیت میان طالبان، ترکمنستان و قزاقستان برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • بازداشت بیش از یک هزار پناهجوی غیر قانونی در ترکیه
  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر