Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، با صدور احکامی جداگانه حضرات آیات و حجج اسلام عابدینی، حاجی ابوالقاسم، دسمی، محمدی، حسینی، قاسمیان، اخوان و آقایان، سلیمی، موسوی بلده، قره‌شیخ‌لو، اسدی، صالحی و هم‌چنین خانم حاجی عبدالباقی را به‌عنوان اعضای هیئت امناء سازمان دارالقرآن الکریم برای یک دوره جدید منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در احکام اعضای جدید، ضمن تاکید بر نگاه کلان به هدف کلی توسعه و تعمیق فرهنگ حیات بخش قرآن کریم و تعالیم انسان‌ساز اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به‌عنوان محور اندیشه و عمل امت اسلامی، اهتمام این مسئولان را در راستای تحقق اهداف بنیادینی همچون: «گسترش و تعمیق گفتمان تربیت قرآن‌محور در گام دوم انقلاب با افزایش انس آحاد جامعه با کلام خالق و بهره‌مندی از آموزه‌های فرهنگ ثقلین مبارکین درجهت نهادینه ساختن ارزش‌های وحیانی در فرهنگ عمومی در عین بهره گیری جدی از راهبرد مردمی کردن تبلیغ برای ایفای نقش سازنده و مؤثر در بنای تمدن نوین اسلامی، اهتمام به حمایت از طرح‌های فراگیر، متقن، قرآن‌بنیان و برخوردار از ابتکار و جذابیت و روزآمدی و تلاش در رصد و پایش روندهای سازمانی و مدیریتی سرآمد و با کیفیت به‌منظور وصول به اهداف کلان قرآنی، ارتقاء کیفیت فعالیت‌های قرآنی سازمان و تلاش مضاعف در جهت غنی‌سازی و ایجاد وحدت رویه اصولی در اداره امور قرآنی کشور به موازات توسعه کمی آن و تبیین، تدوین، نشر و ترویج اصول و ارزش‌های دینی و قرآنی در جامعه به‌منظور حفظ، پاسداشت و تقویت دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران» را خواستارشد.
گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم دولابی و آقایان قره شیخلو، سلیمی و موسوی بلده برای دوره جدید در سمت خود ابقاء شدند.

اهم سوابق قرآنی، تبلیغی و علمی اعضای جدید هیئت امناء سازمان دارالقرآن الکریم هم اکنون در سایت روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به نشانیhttp://ido.ir/news/۱۰۷۰۴۱۵ قابل مشاهده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد قمی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتصاب قرآن کریم ریاست سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی پیش از ظهر یکشنبه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار ضمن تبریک روز معلم و تقدیر از عوامل برگزاری جشنواره کوچ عشایر اظهار کرد: عشایر در رونق تولید و اقتصاد کشور بسیار موثرند و برگزاری جشنواره‌ها می‌تواند ارزش‌های زندگی عشایر را به نحو احسن به عموم معرفی کند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: نظام جمهوری اسلامی حاکمیت اسلام است و از شاخصه‌های مهم و اصلی آن مقابله با باطل و دشمن است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه دشمن سعی در تخریب ارزش‌ها و تضعیف عقاید و باورها دارد، خاطرنشان کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی باید در این زمینه دغدغه مند باشند.

عزیزی بیان کرد: امروز یکی از مسائل مهم کشور و جامعه ما، مقوله عفاف و حجاب است که باید توجه داشت برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی و تبیینی است و صرفاً نمی‌توان با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد.

وی ادامه داد: در عین حال باید توجه داشت که رویکرد سلبی هم در محل خودش باید به کار گرفته شود و در مواردی اتخاذ چنین رویکردی نیز لازم است، اما چنانچه از مقولات فرهنگی و تبیینی در قبال برخی مسائل غفلت شود، کار ناقص می‌ماند و ما باید همواره این نکته را مدنظر قرار دهیم.

امام جمعه بیله سوار افزود: اجرای طرح نور و زمان اجرای آن یک اقدام هوشمندانه و به‌موقع از سوی فرماندهی انتظامی کشور بود که حمایت خود را از این اقدام اعلام می‌کنیم و باید نقشه‌های شوم دشمنان تبیین شود.

کد خبر 6097109

دیگر خبرها

  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی تولیدات فاخر علمی است
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی مرجعیت علمی 
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد