Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@02:30:45 GMT

بزرگترین کارخانه فولاد و قطعه سازی آمل در آستانه تعطیلی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۶۶۴۰

‍‍‍‍‍‍

رئیس سازمان صمت استان مازندران: پرداخت نشدن طلب 37 میلیارد تومانی و نقد نشدن 20 میلیارد تومان چک های ایران خودرو کارخانه فولادین ذوب آمل را دچار مشکل مشکل نقدینگی کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

قواملو رئیس سازمان صمت استان مازندران در ارتباط تلفنی با شبکه خبر گفت: این کارخانه یکی از بزرگترین قطعه سازها و شرکت ریخته گری استان مازندران و در سطح کشور است که 1600 کارگر در این کارخانه مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این کارخانه در شرف تعطیلی نست بلکه درگیر مشکلاتی است.

قواملو در ادامه گفت: با توجه به اینکه 90 در صد تولیدات این شرکت به شرکت های خودروسازی از جمله ایران خودرو تحویل می شود، با توجه به مشکلات خودروسازان و کاهش تولیدات ، این شرکت نیز با مشکل مواجه شده که 37 میلیارد تومان از ایران خودرو طلب دارد و حدود 20 میلیارد تومان چک از ایران خودرو دارد که نتوانسته است در بازار از چک های ایران خودرو استفاده کند که دچار کمبود نقدینگی و مشکل در پرداخت حقوق کارگران شده است. 

او افزود: هفته گذشته جلسه کارگروه تسهیل با حضور استاندار و دستگاه های مرتبط استانی تشکیل شد و مشکلاتی همچون بیمه، تامین اجتماعی، مالیات و بانک ها مطرح شد و برای پرداخت  مطالبات آنها 6 ماه فرصت گرفتیم همچنین  برای تامین نقدینگی جلسه ای روز دوشنبه با حضور وزیر صنعت و مدیر عامل ایران خودرو برگزار شد و مدیرعامل ایران خودرو قول دادند که مشکلات مربوط به ایران خودرو را ظرف یک هفته تا 10 روز مرتفع شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مازندران تعطیلی کارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی + فیلم

یک مخزن بزرگ در کارخانه نوشابه‌سازی در کشور پرو ترکید و حادثه‌ای مرگبار را رقم زد. در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند. بعد از گذشت سه ماه، این کارخانه همچنان تعطیل است و علت حادثه و مسببان احتمالی آن نیز مشخص نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی (فیلم)
  • ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی + فیلم
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه