Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر صادقی پس از دریافت گل دوم و سوم به مدافعان خود اعتراض شدیدی کرد و این در حالی است که سکوت مطلقی در جایگاه‌های هواداران سبزپوش ایجاد شد. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی نیمه دوم دیدار 2 تیم ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و در ورزشگاه فولادشهر به شرح زیر است:

* محمدباقر صادقی در زمان ورود به زمین برای نیمه دوم از سوی هواداران ذوب‌آهن مورد تشویق قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* محمدباقر صادقی پس از دریافت گل دوم و سوم ذوب‌آهن به مدافعان خود اعتراض شدیدی کرد و این در حالی است که سکوت مطلقی در جایگاه‌های هواداران سبزپوش جاری شد.

* هواداران مس کرمان بی‌وقفه و به صورت ایستاده به تشویق تیم خود پرداختند و این در حالی است که عده‌ای از هواداران ذوب‌آهن استادیوم را ترک کردند.

اصفهان| ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر مس کرمان اعلام شداصفهان| ترکیب تیم فوتبال مس کرمان برابر ذوب‌آهن مشخص شدعباسی: باید پیشرفت کنم و بیشتر دیده شوم/ هدف ذوب‌آهن قرار گرفتن بین 3 تیم اول است

* در اواسط نیمه دوم 2 بچه گربه در جایگاه خبرنگاران دیده شدند که با خارج کردن آن‌ها از زیر صندلی‌های جایگاه توسط خبرنگاران به بیرون منتقل شدند.

* عکاسان خبری حاضر در استادیوم در تمام مدت در پشت دروازه تیم مس کرمان حضور داشتند.

* عده زیاد دیگری از هواداران تیم ذوب‌آهن پس از به ثمر رسیدن گل چهارم مس کرمان با نارضایتی استادیوم را ترک کردند.

انتهای پیام/

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند

نمایندگی دائم ایران در ژنو: ما به شدت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت آمیز و صلح آمیز طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم می‌کنیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نمایندگی دائم ایران در ژنو با انتشار تصاویری از شدت سرکوب وحشیانه طرفداران فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا نوشت: ما به شدت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت آمیز صلح آمیز طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم می‌کنیم. 

نمایندگی ایران با تاکید بر اینکه این میزان از وحشیگری یک نگرانی جدی است، ادامه داد: وحشیگری پلیس ایالات متحده و استفاده بیش از حد از زور در طول تجمعات مسالمت آمیز و هدف قرار دادن دانشجویانی که از پایان دادن به جنگ نسل کشی در غزه حمایت و طرفداری می‌کنند، یک نگرانی جدی است.

نمایندگی ایران با اشاره به اینکه تظاهرکنندگان دقیقاً خواستار پایان دادن به شراکت آمریکا در نسل کشی جاری در غزه به نام خود هستند، افزود: شلیک و ضرب و شتم به معترضان مسالمت آمیز، که خط مقدم مدافعان حقوق بشر هستند را ساکت نمی‌کند، بلکه فقط بر ضرورت مبارزه مجدد برای عدالت برای فلسطین تاکید می‌کند. 

نمایندگی ایران در پایان نوشت: حملات پلیس به دانشجویان و اساتید دانشگاه، میزان دستگیری‌ها و شرایط دستگیرشدگان به شدت نگران کننده است و ما خواهان آزادی تمامی بازداشت شدگان هستیم.

کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را نداردخیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژهواکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • اولین عکس از مهمانان ویژه بیت رهبری