Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:09:33 GMT

دردسر بزرگ تظاهرات کاتالونیا برای بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۸۴۱۷

دردسر بزرگ تظاهرات کاتالونیا برای بارسلونا

درگیری های اخیر ایالت کاتالونیا می تواند برای بازیکنان بارسلونا دردسرساز شود.


به گزارش "ورزش سه"، با صدور حکم قطعی محکومیت به زندان تعدادی از آزادی خواهان کاتالونیا، فضا در این ایالت به آشوب کشیده شده و به همین دلیل اخبار زیادی در مورد احتمال تعطیلی فرودگاه ال پرات شهر بارسلون و لغو پروازهای این فرودگاه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بارسلونا باید روز شنبه در لالیگا به مصاف ایبار برود و اگر فرودگاه بر اساس تداوم اعتراض تظاهر کنندگان اتفاق افتد، بازیکنان بارسا باید به جای یک پرواز کوتاه برای انجام این دیدار، رنج سفری شش ساعته و 379 مایلی با اتوبوس را برای دیدار با ایبار متحمل شوند.

 

این اتفاق بی شک باعث خستگی فراوان بازیکنان بارسلونا خواهد شد و این تیم که با بازگشت لیونل مسی اخیرا نتایج بهتری نسبت به اوایل فصل در لالیگا گرفته را در دیدار مقابل ایبار دچار مشکل خواهد کرد.

 

آخرین باری بود که بارسلونا با چنین مشکلاتی روبرو شد به نه سال پیش و لیگ قهرمانان اروپا باز می گردد. در آن مقطع و بخاطر بسته شدن پروازهای اروپا به دلیل خاکستر آتشفشانی، بارسلونا مجبور شد با اتوبوس برای دیدار با اینتر به میلان سفر کند و در نهایت در خانه این تیم با نتیجه 1-3 مغلوب شد.

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است

تنیسور شماره ۷ جهان خاطراتش از نخستین بازی با رافائل نادال اسپانیایی در فینال مسابقات ATP-۵۰۰ بارسلون (اسپانیا) در سال ۲۰۱۸ را بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از یورو اسپورت؛ استفانوس سیتسیپاس با اشاره به حضور دوباره رافائل نادال در تورنمنت‌های تنیس گفت: نادال در زمین بازی بی‌رحم است. نخستین بار زمانی که با او در بارسلونا بازی کردم، این را احساس کردم. انرژی و نگرش مصمم او را به یاد دارم. انگار ورزشگاه متعلق به اوست. من آن را در مسابقات با تنیسورهای دیگر احساس نکردم.

تنیسور شماره 7 جهان افزود: از برخی جهات نادال واقعاً ترسناک است. قبل از بازی فینال تورنمنت بارسلونا در سال 2018 عادت نداشتم چنین احساساتی را تجربه کنم، بنابراین این خاطرات هنوز با من هستند. انطباق با این امر زمان برد. البته من با تماشای نادال بزرگ شدم. من پوستری از او در اتاقم آویزان کرده بودم. بنابراین در ابتدا مقاومت در برابر او دشوار بود، او قهرمان دوران کودکی من است.

اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال

استفانوس سیتسیپاس در ادامه اظهار داشت: چندین مسابقه طول کشید تا این حس از بین برود. از این گذشته، من رافا را در مادرید در سال 2019 شکست دادم. این یک دستاورد بزرگ بود. فکر می‌کنم این یکی از بهترین پیروزی‌های من مقابل اوست. من به رافا احترام می‌گذارم، زیرا او کاری کرد که هیچ‌کس به جز فدرر و جوکوویچ انجام نداده است. این سه بازیکن ورزش ما را به نهایت رساندند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • تصاویر هوایی از تظاهرات بزرگ ضد دولتی در آرژانتین
  • ببینید | پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان؛رئیس جمهور عازم سریلانکا شد
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • توسعه همکاری با همسایگان جزو اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • عکسی از پوشش یک زن دیپلمات در دیدار با ابراهیم رئیسی