Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین پیروانی بازیکن پیشین تیم ملی ایران بعد از 1600 روز دوری از فوتبال به خانه خود بازگشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دیروز با حکم محمد حسن انصاری فرد، امیرحسین پیروانی به پرسپولیس بازگشت و جایگزین محسن خلیلی شد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران اردیبهشت سال 94 به عنوان مدیر تیم ملی انتخاب شد و امور اجرایی ملی پوشان را در زمان کارلوس کی روش پرتغالی بر عهده گرفت و در همان دوران پرحاشیه‌ نیز اتفاقاتی رخ داد که منجر به محرومیت پنج ساله او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این حکم با رای کمیته استیناف کاهش یافت.پیروانی که اوایل لیگ هفدهم جای محمود خوردبین را در پرسپولیس به عنوان سرپرست تیم گرفت به دلیل برخی ابهامات مالی در زمان حضورش در کادر اجرایی تیم ملی با محرومیت پنج ساله از سوی کمیته اخلاق فدراسیون برای حضور در فوتبال ایران رو به رو شد و سپس این حکم کاهش یافت.

بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی با همین حکم مجبور به ترک پرسپولیس شد تا جای او را محسن خلیلی پر کند. البته پیروانی به حکم کمیته اخلاق اعتراض کرد و محرومیتش از سوی کمیته استیناف فدراسیون لغو شده و شرایط برای بازگشت او فراهم شود اما او با صبر و حوصله و پس از گذشت بیش از 1600 روز با صبر و حوصله دوباره به تیم محبوبش باز گرددو در این مدت هرگز به دنبال درست کردن کوچکترین حاشیه و مشکلی برای هیچ تیمی نبود.کاری که به لحاظ قانونی هم می توانست تا حدودی با شکایت از برخی انجام دهد.

پیروانی پس از یک فصل و نیم دوری از جمع سرخپوشان پایتخت با حکم محمدحسن انصاری فرد جای محسن خلیلی در پرسپولیس را گرفت.

انصاری فرد درباره این تغییر بیان کرد: امروز پس از اینکه موضوع را با خلیلی در میان گذاشتیم، از پیروانی دعوت کردیم به باشگاه بیایند. از کالدرون هم دعوت شد و معرفی و صحبت‌ها درباره انجام کار‌ها صورت گرفت. البته، فردا پنج شنبه هم برای معارفه و آغاز کار پیروانی به عنوان مدیر تیم، در تمرین حاضر می‌شویم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت تیم ملی سرپرست تیم کارلوس کی روش معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای سپاهان را فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

به گزارش تسنیم، بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز 12 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی