Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهدی گفت: ایجاد اشتغال پایدار، مولد و درآمد زا از اهداف نظارت در واحد اشتغال کمیته امداد است.

«مجید مشهدی» با اشاره به انجام نظارت های فنی و کارشنایی بر طرح های مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: نظارت فنی و کارشنایی با هدف ایجاد اشتغال پایدار، مولد و درآمدزا برای خانوارهای تحت پوشش این نهاد انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه در 6 ماه نخست سال جاری 16 هزار و 215نظارت‌فنی و کارشناسی طرح‌های مدد‌جویی در استان انجام شده است، افزود: این نظارت ها با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان انجام می شود.

 

وی در ادامه به فعالیت های گسترده کمیته امداد در راستای ایجاد اشتغال برای خانواده ها تحت پوشش اشاره کرد و ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی امروز فقط یک مجموعه حمایتی نیست بلکه علاوه بر حمایت و از مددجویان و پرداخت مستمری به انان به ایجاد اشتغال و توانمند سازی آنان نیز تاکید دارد.

 

این مقام مسئول ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان را امری ضروری دانست و بیان کرد: این مهم سبب توامند سازی خانواده ها و خروج آنها از چرخه حمایتی می شود.

 

مشهدی با اشاره به اجری طرح های اشتغال در کمیته امداد گفت: یکی از امتیازات طرح‌های اشتغال کمیته امداد بازدید و نظارت فنی و کارشناسی از این طرح ها است که همواره انجام می شود.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اجرای بازدید های فنی از طرح‌های اشتغال را راهی برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مجریان دانست و گفت: این مهم می تواند به تسهیل شرایط برای توانمند سازی خانواده ها نیز کمک کند.

 

وی گفت: بازدید، نظارت فنی و کارشناسی، (قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های اشتغال) می تواند گام موثری در توانمند سازی اقتصادی خانوار‌های تحت ‌حمایت باشد.

 

مشهدی اضافه کرد: این مهم راهی برای کمک به ایجاد اشتغال پایدار، مولد و درآمد زا و از اهداف نظارت در واحد اشتغال است.

 

این مقام مسئول پیشگیری از انحراف سرمایه تحویلی به مددجویان، کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان شاغل، ارتقای سطح علمی و آگاهی مجریان طرح های اشتغال از طریق آموزش چهره به چهره توسط ناظرین فنی، پیشگیری از بروز خسارت به طرح های اشتغال و آموزش بیمه و بازاریابی محصولات مددجویان را از نقاط قوت بازدید های فنی و کارشناسی دانست.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه حب الحسین یجمعنا کانون های مساجد کربلا طرح های اشتغالزایی استان مرکزی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی