Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر کشور با اشاره به اینکه روند ورود زائران حسینی طی دو روز آینده افزایش داشته باشد، گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران حسینی فراهم شده که از آن جمله می‌توان به استقرار اتوبوس‌های بسیار برای جابجایی زائران و تعیین اماکن مختلف برای استراحت و اسکان آن‌ها اشاره کرد. تاریخ انتشار: 10:31 - 25 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۶۴۴ گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لطف خداوند متعال و تلاش‌هایی که همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه استانداران استان‌های مرزی، نیرو‌های انتظامی و نظامی و سایر بخش‌های مرتبط داشتند به شرایط بهتر و مطلوب تری برای تردد زائران رسیدیم و خوشبختانه در راستای سیاست مدیریت زمان و توزیع بازگشت، سه روز است که زائرین ورودی به کشور نسبت به خروجی‌ها افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از مردم و به ویژه زائران باید قدردانی کنیم که سفر خود را مدیریت و به توصیه‌های ستاد مرکزی اربعین عمل کردند.
وزیر کشور تصریح کرد: امیدوارم در این چند روز باقیمانده به اربعین نیز با تدابیر، پیش بینی‌ها و پشتیبانی‌ها و خدماتی که فراهم شده سفر تمام زائران حسینی را به خوبی مدیریت کنیم.
رحمانی فضلی با دعوت زائران حسینی به رعایت نظم و انضباط و عمل کردن به توصیه‌های ستاد مرکزی اربعین گفت: برای عرض خداقوت به زحمت کشان و خیرمقدم به زائران حسینی امروز به مرز شلمچه آمده‌ایم.
وی با تقدیر از فعالیت و عملکرد خوب رسانه‌ها در تنظیم روابط ستاد با نیرو‌های خدمات رسان و مردم داشتند، بیان کرد: این هماهنگی و همدلی بین همه نیرو‌های درگیر و خدمات رسان در ایام اربعین الگوی مناسبی برای مدیریت و خدمت کردن است.
وزیر کشور خبر داد: در روز گذشته برگشت زائران حسینی از مرز‌های ایران ۲۸۰ هزار نفر و زائرین خروجی نیز حدود ۶۰ هزار نفر بودند.
رحمانی فضلی با اشاره به اینکه روند ورود زائران حسینی طی دو روز آینده افزایش داشته باشد، عنوان کرد: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران حسینی فراهم شده که از آن جمله می‌توان به استقرار اتوبوس‌های بسیار برای جابجایی زائران و تعیین اماکن مختلف برای استراحت و اسکان آن‌ها اشاره کرد.
وی به کسانی که قصد بازگشت به استان‌های خود از طریق خودروی شخصی را دارند، توصیه کرد:، چون از سفر برگشته اند حتما ابتدا استراحت کنند و بعد به رانندگی بپردازند.
وزیر کشور در پایان یادآور شد: اماکنی برای استراحت چند ساعته زائران بازگشتی پیش بینی شده و آن‌ها نیز باید با مراقبت بیشتر استراحت کنند و بعد راهی استان‌های خود شوند.   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور زائران ورودی نیروهای انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نخستین گروه از زائران هرمزگانی سرزمین وحی

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان گفت: اولین گروه از زائران سرزمین وحی از طریق فرودگاه بندرعباس به استان بازگشتند. - اخبار استانها -

جمشید دلفاردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: اولین پرواز عمره بعد از 9 سال از طریق فرودگاه بندرعباس، زائران را به سرزمین وحی اعزام کرد و خوشبختانه امروز اولین گروه از زائران به استان بازگشتند.

وی افزود: خدارا شاکر هستیم که تمام زائران اعزامی در سلامت کامل هستند و هیچ مشکلی هم در پرواز نداشتیم.

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان گفت: 13 و 14 خرداد هم ما پرواز حج تمتع خواهیم داشت و از 15 مرداد به بعد هم به صورت هفتگی اعزام زائران عمره مفرده از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/864

 

دیگر خبرها

  • بازگشت نخستین گروه از زائران هرمزگانی سرزمین وحی
  • تردد زائران اربعین از مرز تمرچین یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است
  • امیرعبداللهیان: همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است
  • زمینه انجام پروازهای حج از فرودگاه‌های سمنان و شاهرود فراهم شود
  • اقدامات فرهنگی باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات دور دوم مجلس در آبادان اعمال شد
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است