Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@14:08:22 GMT

بازسازی موکب های اربعین در حیاط یک مدرسه درقم

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۱۷۰۲

بازسازی موکب های اربعین در حیاط یک مدرسه درقم

یکی از مدارس قم در یک اقدام فرهنگی تحسین برانگیز موکب های پیاده روی اربعین را در حیاط مدرسه باز سازی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،   مدرسه دخترانه شهدای مرصاد قم با کمک و همراهی دانش آموزان  و مادران در یک اقدام فرهنگی تحسین برانگیز موکب های پیاده روی اربعین را در حیاط مدرسه باز سازی کرد، در این موکب ها که با کمک مادران آش تهیه شده بود از دانش آموزان پذیرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سجادی مدیر مدرسه دخترانه شهدای مرصاد در این زمینه در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: هدف از بازسازی موکب های اربعین در حیاط مدرسه زنده نگه داشتن اربعین ویاد و شهدای کربلا و اسرای کربلا است  که در چنین روزی غم عالم در دلهایشان بود همچنین یادآوری پیاده روی اربعین که خود نمادی برای زنده نگه داشتن راه شهدای کربلا میباشد.

سجادی افزود: به منظور آشنایی دانش آموزان با اربعین و پیاده روی اربعین موکب های عزارداری، دسته های سینه زنی و نوحه خوانی در حیاط مدرسه شهدای مرصاد برگزار شد.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین

                                                                   

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ داریوش امانی در نشست هماهنگی اربعین حسینی مرز مهران اظهار داشت: سال گذشته ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری بویژه ترمینال برکت و پایانه شهید سلیمانی، سایبان‌ها ، دوربین‌ها و تجهیزات برای خدمات رسانی به زائران در استان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم اربعین امسال را با کیفیت‌تر از سال گذشته برگزار کنیم افزود: پیگیر واردات اتوبوس با توجه به کمبود ناوگان هستیم چرا که در حوزه حمل و نقل غیر از ایام اربعین برخی استان‌ها مثل ایلام با مشکل مواجه هستند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در ادامه عنوان کرد: سال گذشته بصورت میانگین بیشترین معطلی زائران برای انتقال ۲ ساعت بوده که امسال تلاش میکنیم این میانگین کاهش یابد.

امانی همچنین اضافه کرد: امسال با دولت عراق مذاکرات خوبی برای استقبال از سایر مرز‌های زمینی کشور غیر از مرز مهران انجام شده است.

دیگر خبرها

  • وقتی آوازه نون خ در حیاط هیئت دولت می‌پیچید! + فیلم
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است
  • (تصاویر) عمارت انگورستان ملک
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین