Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین پیروزى على نسب در مسابقات شطرنج قهرمانى جوانان جهان

طرفداری- در دور دوم مسابقات قهرمانى شطرنج جوانان جهان (زیر 20 سال) نمایندگان شطرنج ایران مانند دور نخست یک پیروزى و 2 تساوى بدست آوردند.

به گزارش طرفداری، دور دوم مسابقات قهرمانى شطرنج جوانان جهان  (زیر 20 سال) در کشور هند به پایان رسید و نمایندگان ایران مقابل حریفان خود به یک پیروزى و 2 تساوى رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات مبینا على نسب (2239) برابر حریف چینى اش پیروز شد تا دومین برد خود را در این مسابقات بدست آورد. همچنین محمدامین طباطبایى (2642) و آرین غلامى (2554) مقابل رقباى استرالیایى و چینى خود به تساوى رسیدند تا مقابل نام آنها نیز دومین مساوى به ثبت برسد.

بدین ترتیب در پایان دور دوم على نسب 2 امتیازى شد و طباطبایى و غلامى هر کدام یک امتیاز بدست آوردند.

مسابقات قهرمانى شطرنج جوانان جهان (زیر 20 سال) در 11 دور تا سوم آبان ماه در کشور هند برگزار می شود. در این رقابت ها 189 بازیکن دختر و پسر به رقابت با یکدیگر می پردازند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا