Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@04:51:18 GMT

هشدار جدی به مارک ویلموتس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۲۹۴۱

بیژن ذوالفقارنسب درباره باخت یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین گفت: مهم‌ترین مشکل فعلی تیم ملی به عدم شناخت جو کادر فنی از تاریخچه بازی‌های ایران و بحرین بازمی‌گردد.

اخبار ورزشی- مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: وقتی قرار است بازی های مهم را برگزار کنید لازم است پیشینه چنین دیدارهایی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید بازیکنان را از لحاظ روحی برای یک نبرد آماده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارک ویلموتس برای چنین دیداری که سابقه‌اش پر از حواشی ریز و درشت بود باید اطلاعات جامع‌تری کسب می‌کرد.

وی درباره رفتار تماشاگران بحرینی تصریح کرد: در همین بازی نیز بحرینی‌ها خواستند کار را به حاشیه ببرند. اتفاقی که هنگام سرود تیم ملی فوتبال ایران رخ داد و روحیه بازیکنان را با رفتار نادرست تحت تاثیر قرار دادند. این واقعیتی است که کادر فنی تیم ملی ایران بازیکنان را باید برای چنین جنگ‌های روانی آماده می‌کرد.

ذوالفقارنسب درباره عملکرد شاگردان مارک ویلموتس افزود: تیم ملی از لحاظ فنی ضعیف بود ولی حق این تیم باخت نبود. این دیدار یک هشدار خیلی جدی برای ویلموتس بود.

وی درباره شانس صعود تیم ملی به مرحله بعدی مسابقات راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: حالا بهتر است ویلموتس به هشدارهای کارشناسان فوتبال ایران توجه کند. این شوک برای کادر فنی جدید تیم ملی لازم بود. من فکر می‌کنم فوتبال ما اگر عزم خودش را جزم کند و از لحاظ مدیریتی و فنی تصمیمات درستی بگیرد راه صعود را طی خواهد کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ویلموتس بازی بحرین تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»

در ادامه واکنش های مختلف  به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها مشاور راهبردی رئیس مجلس نسبت به  «اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان در کف خیابان» هشدار داد.

به گزارش عصر ایران، مهدی محمدی مشاور راهبردی قالیباف، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:   «ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود.   قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.»   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند! ایراد شورای نگهبان به سامانه چهره نگاری در لایحه عفاف و حجاب از زبان عضو کمیسیون ویژه

دیگر خبرها

  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد؟ + فیلم | وقتی دست آقای سیاستمدار روی هوا ماند!
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • شمس آذر لایق نگاه ویژه فوتبال ایران است