Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مروی با بیان اینکه فعالیت موکب های استان قدس رضوی تا برگشت کامل زوار اربعین حسینی در مرزهای خروجی ادامه دارد، گفت: در آستان قدس رضوی هیچ گونه محدودیتی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در مهران،  تولیت آستان قدس رضوی صبح امروز(۲۵ مهر) در بازدید از پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: بنده خادم کوچک امام رضا(ع) هستم و تمامی زحماتی که برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی از سوی آستان قدس رضوی انجام می شود را افراد مستقر در موکب های آستان قدس در مرزهای خروجی کشور متحمل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام « احمد مروی» با اشاره به اینکه بزرگترین موکب آستان قدس رضوی در مرز مهران دایر شده است، گفت: در آستان قدس رضوی هیچ گونه محدودیتی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی نداریم.

 

وی با اشاره به اینکه حدود سه هفته ای است که بزرگترین موکب آستان قدس رضوی در مرز مهران مستقر شده است، گفت: در حال حاضر روزانه ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم بین زائران حسینی توزیع می شود، همچنین  موکب های این آستان مقدس علاوه بر مرزهای چهار گانه کشور در بین راه نجف تا کربلا، در سامرا و کاظمین مستقر هستند.

 

حجت الاسلام مروی بیان کرد: حتی اگر روزی ۳۰۰ هزار نفر از  مرز  مهران تردد کنند، آستان قدس رضوی هیچ محدودیتی در ارائه خدمات از نظر پذیرایی، تغذیه و اسکان برای زائران اربعین ندارد.

 

وی  یادآور شد: در زمینه ارائه خدمات پزشکی نیز ده ها پزشک، پرستار و متخصص از بیمارستان رضوی را برای خدمات رسانی به زائران ساماندهی و اعزام کرده ایم.

 

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: هم به لحاظ امکانات پزشکی و هم به لحاظ تغذیه و اسکان زوار اربعین حسینی، آنچه در توان داشتیم را برای خدمات رسانی به زائران به کار گرفتیم.

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اصفهان اربعین ۹۸ موکب اربعین اربعین حسینی مرز مهران آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود