Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه این سازمان در مقایسه با سایر کشورها نیز در جایگاه خوبی قرار دارد، گفت: حد مطلوب و آرمانی برای آتش‌نشانی وجود دارد که همیشه در تلاش برای رسیدن به آن حد مطلوب هستیم. ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

مهدی داوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا درباره رتبه و جایگاه سازمان آتش‌نشانی تهران در بین آتش‌نشانی‌‌هایی سایر کشورها اظهار کرد: حد مطلوب و آرمانی برای آتش‌نشانی وجود دارد که همیشه در تلاش برای رسیدن به آن حد مطلوب هستیم البته این موضوع (رسیدن به حد مطلوب) تنها شامل آتش‌نشانی تهران نمی‌شود و شاید آتش‌نشانان کشورهای پیشرفته دنیا ادعایی در رسیدن به نقطه مطلوب نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی با اشاره به حمایتهای صورت گرفته از این سازمان در چند سال اخیر، ادامه داد: به طور مثال آتش‌نشانی تهران صاحب 40 دستگاه نردبان هیدرولیکی و بالابر است، این تعداد تجهیزات را با شهرهایی مانند لندن و برلین مقایسه کنید، درست است برخی خودروهای اطفایی آتش‌نشانی در پایتخت جدید نیستند اما هنوز جزو خودروهای آتش‌نشانی بسیار خوب در دنیا برای اطفا کردن به شمار می‌آیند.

وی افزود: در برخی نقاط در آتش‌نشانی تهران کمبودهایی داریم اما در حال جبران آنها هستیم.

داوری به مقایسه آتش‌نشانی پایتخت با آتش‌نشانی سایر کلان‌شهرهای کشور پرداخت و گفت: آتش‌نشانی تهران از نظر کمیت و کیفیت در کشور نظیری ندارد و آتش‌نشانی هیچ کلان‌شهری با تهران قابل قیاس نیست.

مدیرعامل آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: آتش‌نشانی تهران در مقایسه با سایر کشورها نیز در جایگاه خوبی قرار دارد اما از طرف دیگر برای فرآیند به‌روز رسانی و پیشرفت در آتش‌نشانی پایانی متصور نیستیم و این روند همواره ادامه خواهد داشت.

آتش‌نشانان تهرانی لباس جدید می‌پوشندتهران| استقرار 154 آتش‌نشان در مسیرهای راهپیمایی "جاماندگان اربعین"

انتهای پیام/

R1370/P/S2,25,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد

به گزارش همشهری آنلاین،سیدمصطفی محتشمیان جمعه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: این نوجوان بنا بر اظهارات همراهانش با موتورسیکلت وارد کوه‌های منطقه جوینان شده و با توجه به عدم شناخت محیط، راه برگشت را گم کرده است.

وی اظهار کرد: دوست این نوجوان ساعت ۲۱:۰۶ مفقودی وی را به آتش نشانی اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان بیان کرد: بلافاصله ۲ تیم از این سازمان به محل مفقود شدن این نوجوان اعزام و همچنان در حال جستجو هستند.

محتشمیان گفت: با توجه به تاریکی و صعب العبور بودن محل، عملیات جست و جو کندتر انجام می‌شود.

شهر قمصر با سه هزار و ۸۷۷ نفر جمعیت در فاصله ۳۰ کیلومتری کاشان قرار دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

در این رابطه بخوانید:

«یسنا» دختر ۴ساله کلاله‌ای زنده پیدا شد | تلاش چند روزه توسط تیم پاراگلایدر نتیجه داد کد خبر 849066 برچسب‌ها خبر مهم كاشان

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری‌ اسلامی از همه کشورها خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی+ تصاویر
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب