Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین در میدان امام خمینی همدان با پیش بینی شرکت ۵ هزار عزادار حسینی مصادف با اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد هادی نظیری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص اجرای مراسم جاماندگان اربعین گفت: این مراسم شنبه ۲۷ مهرماه مصادف با اربعین امام حسین ع در میدان امام خمینی ره در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته در این برنامه دو تا ۳ هزار نفر از عزاداران شرکت می کردند افزود: امسال براساس هماهنگی با هیات های مذهبی همدان پیش بینی می شود تا ۵ هزار نفر در این مراسم شرکت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: امسال به دلیل برگشت زودهنگام زوار از کربلای معلی و اطلاع رسانی رسانه ها و فضای مجازی این مراسم با استقبال بهتری روبرو می شود.

نظیری با بیان اینکه قرار بود این مراسم پس از اجتماع در میدان امام با حرکت عزاداران به سوی امامزاده عبدالله با برگزاری نماز جماعت ظهر به پایان برسد خاطرنشان کرد: براساس جلساتی که در ستاد اربعین استان تشکیل شده مراسم پیاده روی عزاداران به طرف امامزاده عبدالله در روز اربعین حذف شده و قرار شد این مراسم تا ساعت ۱۱ و پانزده دقیقه اتمام یابد.

وی اضافه کرد: سخنران این مراسم نماینده ولی فقیه در استان آیت الله شعبانی است و قرار است دسته های عزاداری اربعین حسینی از ۶ خیابان اصلی به سمت میدان امام همدان به تجمع کنندگان این اجتماع بپیوندند.

نظیری هدف از برگزاری این اجتماع را تقویت وحدت و روح جمعی مسلمانان دانست و گفت: تبلیغات اسلامی با برگزاری اینگونه اجتماعات به دنبال اتحاد و اجتماع بیشتر عزاداران حسینی و اتحاد بین هیئت های مذهبی در برگزاری یک برنامه محوری و متحد همراه با ایجاد اخوت و ولایت در جامعه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: امسال طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته پیش‌بینی‌شده پنج هزار نفر از اقشار مختلف مردم این استان برای شرکت در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی صفدری امروز _ سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت _ در جلسه هماهنگی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بابیان اینکه امروز دیگر شخصیت امام خمینی (ره)، جهانی شده و نظام اسلامی در دنیا مطرح است اظهار کرد: معرفی الگوهای مطرح انقلاب اسلامی همچون حضرت امام (ره) به جامعه یکی از وظایف مهم مسؤولان است.

وی از امام (ره) به‌عنوان یک شخصیت تکرار نشدنی یادکرد و افزود: حضرت امام (ره) حقیقتی همیشه جاودان و خاموش نشدنی است که با زلال اندیشه‌های پاک، نورانی و هدایت‌های خود پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با تأکید بر تلاش همگانی برای معرفی شخصیت حضرت امام (ره) به نسل جوان، اظهار امیدواری کرد همه دستگاه‌ها همانند سال‌های قبل پای‌کار آمده و به تعهداتشان به‌خوبی عمل کنند.

وی با انتقاد از برخی دستگاه‌ها در عمل نکردن کامل به تعهدات خود درزمینه‌ی تسهیل زمینه حضور مردم استان در مراسم ارتحال امام (ره) در سال گذشته یادآور شد: باید به وظایف و دستوراتی که در مجموعه اداری دولت و نظام اتفاق می‌افتد محکم اقدام کنیم.

کد خبر 751557

دیگر خبرها

  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد