Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افشین پیروانی که امروز به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس معرفی شد در جمع سرخپوشان اظهار داشت: خوشحالم بار دیگر به پرسپولیس برگشته‌ام. باشگاهی که برای من بهترین باشگاه دنیا است چون عاشقش هستم. خدا را شکر امسال بازیکنان خوب و بزرگ زیادی داریم. شاید امسال بالای ۲۰ ستاره داشته باشیم، اما اگر با هم دوستی و صمیمیت و اتحاد نداشته باشیم، هیچ چیز نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس مهمترین مساله این است که در کنار هم و متحد باشیم. خودمان را در خدمت تیم بدانیم و در زمین پشت هم باشیم. اگر این طور نباشد موفقیتی هم در کار نخواهد بود.

پیروانی خاطر نشان کرد: من از آقای مدیرعامل و آقای سرمربی هم ممنونم که به من اعتماد کرده‌اند. خدا را شکر که هم  مدیرعامل باشگاه خود از فوتبالیست‌های برجسته و از مدیران موفق بوده است و هم سرمربی ما کار کشته و با تجربه بالا است. ان شاء الله همه این عوامل دست به دست هم بدهد تا با تلاش شما و حمایت هواداران، امسال هم بهترین نتیجه را بگیریم. در پرسپولیس، همیشه باید انگیزه بالا وجود داشته باشد و این طور نیست که چون ما سه بار پی در پی قهرمان شدیم، دلیلی برای کم انگیزگی نیست، چون الان انگیزه دیگر تیم ها بسیار بیشتر از قبل شده است.

وی  تصریح کرد: من قبلا کاپیتان پرسپولیس و تیم ملی بوده ام ولی حالا نمی توانم درست و حسابی بدوم. پس گذشته را رها کنید و در حال برای آینده تلاش داشته باشید. همچنین باز هم بر رفاقت، نظم و انضباط و مسوولیت پذیری در مسابقه و تمرین و زمان های غیر از این تاکید می‌کنم.

256 43

کد خبر 1311689

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس افشین پیروانی اربعین سوریه ترکیه پیاده روی اربعین کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ رجب طیب اردوغان باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان عصر امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار به تساوی انجامید.

دیگر خبرها

  • تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • شخصیت‌های ماندگار در دنیای انیمیشن‌های نوستالژیک
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!