Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تیمی از ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ راور هنگام گشت زنی در محدوده آبشار بخش راین به ۳ دستگاه خودروی عبوری از نقاط حاشیه‌ای جاده مشکوک شدند.

او افزود: ماموران با استقرار در یک نقطه این مسیر ۳ دستگاه خودروی پژو را متوقف و در بازرسی از یکی از آن‌ها ۱۱۴ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و از خودروی دیگر ۵۴۴ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری ۳ قاچاقچی در این عملیات تصریح کرد: مجموعه یگان‌های تکاوری استان تحت هدایت و فرماندهی قرارگاه عملیاتی ابوذر با اشرافیت خوبی که بر جغرافیای استان دارند در سراسر استان اجرای ماموریت می‌کنند که بحمدالله در این عملیات هم دستاورد خوبی حاصل و یک محموله سنگین مواد افیونی کشف شد.

انتهای پیام/ی

کشف مواد مخدر در استان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری

قانون کسب سهمیه و حضور در المپیک که پیش از این در مورد چهار وزن کشتی آزاد و فرنگی اجرایی شد، درباره علیرضا سرلک نیز صادق خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از اعزام پنج نماینده ایران به مسابقات گزینشی آسیایی، عنوان شد که هر کسی بتواند در بیشکک سهمیه المپیک را بگیرد، خودش ملی‌پوش خواهد شد.

تیم آزاد ایران با رحمان عموزاد در 65 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم در مسابقات جهانی 2023 بلگراد سهمیه المپیک گرفته بود و سهمیه‌های کشتی فرنگی را نیز مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم در اولین گزینشی المپیک در صربستان به دست آوردند.

بنابراین شاگردان محسن کاوه با احمد جوان در 57 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو و امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلوگرم و تیم حسن رنگرز نیز با امین کاویانی‌نژاد در 77 کیلو و علیرضا مُهمدی در 87 کیلوگرم راهی مسابقات گزینشی آسیایی شدند که از این جمع فقط جوان در کسب سهمیه ناکام بود و چهار نفر دیگر مجوز شرکت در المپیک را به دست آوردند تا طبق وعده فدراسیون، صاحب دوبنده تیم ملی در المپیک نیز شوند.

علیرضا سرلک هم با همین فرمول به المپیک خواهد رسید. اگر او بتواند در استانبول سهمیه المپیک بگیرد، خودش نیز در 57 کیلوگرم نماینده ایران در بازی‌های المپیک پاریس خواهد بود.

پیش از این میلاد والی‌زاده و احمد جوان نماینده وزن اول ایران در دو مسابقه گزینشی قبلی در بلگراد و بیشکک بودند.

سرلک مدال نقره سال 2021 وزن 57 کیلوگرم را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی؛ امدادرسانی به ۵ هزار نفر
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان