Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@02:48:43 GMT

رقبای هادی‌پور، حسینی و احمدی مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۵۱۵۰

رقبای هادی‌پور، حسینی و احمدی مشخص شدند

خبرگزاری میزان- قرعه‌کشی رقابت‌های روز نخست از مرحله سوم مسابقات گرندپری بلغارستان انجام شد. تاریخ انتشار: 15:59 - 25 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۷۴۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ از ساعت ۱۰ (به وقت ایران) فردا (جمعه) با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در "صوفیه" بلغارستان آغاز می‌شود و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه اعلامی روز جمعه و در نخستین روز این رقابت‌ها، پیکار‌های اوزان ۵۸- و ۶۸- کیلوگرم مردان و ۵۷- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم و میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم نمایندگان تکواندو کشورمان هستند.

ظهر امروز (پنجشنبه) قرعه کشی رقابت‌های روز نخست انجام و بر همین اساس رقبای هادی‌پور، حسینی و احمدی در این دوره از مسابقات مشخص شدند.

بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته، آرمین هادی‌پور نماینده وزن اولی تکواندو کشورمان پس از یک دور استراحت، در نخستین دیدار به مصاف برنده دیدار "لئون گلاسنویک" از کرواسی و "آدرین ویسنته" اسپانیایی می‌رود. در ادامه باید یکی از هوگوپوشان تونس، نیجر و روسیه را شکست دهد.

میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم در اولین دیدار با "هروان منگیو" کانادایی مبارزه می‌کند و در صورت برتری باید برنده دیدار آمریکا و بلغارستان را شکست دهد. سروش احمدی دیگر نماینده ایران در این وزن و در پایین جدول، ابتدا با "دیلان چلاموتو" از فرانسه دیدار می‌کند و در ادامه باید برنده پیکار بلژیک و صربستان را از پیش‌رو بردارد.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و رقابت‌های مرحله یک هشتم و یک چهارم از ساعت ۱۵ تا ۱۸ انجام خواهد شد؛ دیدار‌های مرحله نیمه‌نهایی و فینال نیز از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ پیگیری می‌شود.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبدالهی به عنوان مربی است.

این رقابت‌ها ۴G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو آرمین هادی پور فریبرز عسکری سروش احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ سرود‌های «دانش» از اصفهان، «ایران من» از گلستان، «بازی‌های محلی» از کرمان، «ایران سرافراز» از تهران، «خوشا غریاز دهکرد» از چهارمحال و بختیاری، «خاک مهرآیین» از قم و «فداکار» از هرمزگان، هفت گروه برگزیده بخش آزاد هستند.

همچنین سرود‌های «عهد و پیمان» از چهارمحال و بختیاری، «قالی بافی» از کرمان، «دنیای قشنگ» از یزد، «خلیج فارس» از هرمزگان، «مرغ آمین» از مرکزی، «آیه‌ی گیلانه» از گیلان، «ایران من» از قزوین، «جان جانان» از زنجان، «غم سیستو» از سیستان و بلوچستان، گروه‌های برگزیده بخش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شمار می‌روند.

بر اساس این خبر، دومین جشنواره ملی سرود آفرینش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود. مرحله استانی آن در ۲۹ استان کشور از ابتدای بهمن سال ۱۴۰۲ شروع و تا نیمه اسفند به طول انجامید.

در دومین دوره این رویداد هنری بیش از ۱هزار و ۱۱۱ گروه سرود در دو بخش کانونی و آزاد و حدود ۲۰هزار کودک و نوجوان حضور پیدا کردند.

بر همین اساس پس از دریافت آثار از سوی دبیرخانه مرکزی، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ هیئت انتخاب شامل هادی ربیعی مدرس سرود، علی خواجه‌نژادیان مدیرکل کانون استان فارس، عزیزه ریحانی‌منفرد کارشناس هنری استان زنجان، مجتبی حاذق مدیر آفرینش­های ادبی و هنری و آذر مشهدی کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون داوری اولیه آثار را انجام دادند.

بر اساس این خبر، به منظور اصلاح اجرا‌های پایانی برای حضور در مرحله کشوری، به گروه‌­های برگزیده مشاوره‌های تخصصی از سوی افراد صاحب‌نظر ارائه می‌شود.

مراسم پایانی دومین جشنواره ملی سرود کانون قرار است در تیر سال جاری هم‌زمان با عید سعید غدیر خم با حضور ۳۰۰ کودک و نوجوان (۱۶ گروه منتخب) به همراه مربیان همراه و سرپرست گروه برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی