Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزرو اینترنتی هتل علیرغم تمام مزایایی که دارد، ممکن است با برخی از چالش ها همراه باشد. به عنوان مثال قطعی اینترنت در حین فرآیند رزرو که از رایج ترین مسائل در تمام خریدهای اینترنتی می باشد. به همین خاطر باید تیم های پشتیبانی 24 ساعته و کاملا پاسخگو برای این فرآیند در نظر گرفته شوند تا چنین چالش هایی براحتی برطرف گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه رزرو هتل اقامت 24 با سابقه ترین سایت رزرو هتل می باشد که پشتیبانی 24 ساعته را در اولویت کارهای خود قرار داده است.

 

ویژگی های تیم پشتیبانی 24 ساعته اقامت 24

از آنجا که گردشگری با رشد و توسعه بسیار زیادی مواجه شده است، در نتیجه تقاضا برای رزرو هتل و خرید بلیط نیز به صورت صعودی در حال افزایش می باشد. این مساله باعث شده است تا سایت های زیادی در حوزه رزرو اینترنتی هتل شروع به فعالیت کنند و در سرویس های خود، پشتیبانی 24 ساعته را ارائه دهند. واقعیت این است که تیم های پشتیبانی در صورتی می توانند باعث بالا بردن میزان رضایت مشتری گردند که چند ویژگی مهم داشته باشند که عبارتند از:

 

حضور در تمام روزهای هفته

مهم ترین مزیت خریدهای اینترنتی نبود محدودیت مکانی و زمانی می باشد. به عبارت دیگر، در هر ساعت از شبانه روز و بدون کوچکترین تعطیلی می توان خرید انجام داد. فرآیند رزرو هتل نیز به همین صورت است و هر یک از مسافران می توانند در هر ساعت از شبانه روز و در تمام روزهای هفته هتل مورد نظر را رزرو کنند. تیم های پشتیبانی در تمام این مدت لازم است که پاسخگو باشند و خدمات لازم را ارائه دهند.

 

برای تیم پشتیبانی 24 ساعته سایت رزرو هتل اقامت 24 چیزی به نام تعطیلات معنا ندارد و در تمام روزهای هفته و در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی برای رفع مشکلات مسافران می باشند.

 

پاسخگویی توسط کارشناسان حرفه ای

در رزرو آنلاین هتل سوالات زیادی ممکن است برای افراد مختلف بوجود آید و یا در حین رزرو با خطاهای سیستمی مواجه گردند. افرادی می توانند در این شرایط راهنمای واقعی باشند که دانش کافی در زمینه رفع چنین مواردی را داشته باشند. حضور 24 ساعته تیم های پشتیبانی به تنهایی راهکار مناسبی برای رفع نیازهای کاربران سایت ها نمی باشد، بلکه منظور پاسخگویی واقعی توسط کارشناسان حرفه ای و مجرب است.

 

آشنایی کافی بر نحوه رزرو هتل، اطلاع از شرایط استرداد هتل ها و تسلط بر تمام مواردی که به رزرو هتل ارتباط دارد از جمله ویژگی های کارشناسان اقامت 24 می باشد.

 

برخورد شایسته با کاربران

از دیگر ویژگی های بسیار مهم و ضروری در تمام تیم های پشتیبانی رعایت اصول اخلاقی می باشد. نحوه ارتباط با کاربران و صبور بودن برای رفع مشکلات آنها نه تنها باعث میشود تا چالش ها براحتی برطرف گردد، بلکه در میزان رضایت مشتری تاثیر بسیار زیادی دارد. در واقع می توان گفت پاسخگویی توسط کارشناسان صبور و با اخلاق یکی از حقوق مهم تمام کاربران سایت های رزرو هتل و غیره می باشد.

 

چرا اقامت24؟

ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته و بدون تعطیلات تنها یکی از سرویس های ارائه شده توسط اقامت24 می باشد. در فرآیند رزرو هتل اقامت 24 قابلیت های منحصر به فردی ارائه گردیده است که عبارتند از:

 

رزرو هتل های سراسر ایران

به هر نقطه از ایران که بخواهید سفر کنید، کافیست قبل از سفر برای هتل های مقصدتان در اقامت24 جستجوی ساده ای را انجام دهید. در این سامانه لیست کاملی از انواع هتل، هتل آپارتمان و حتی اقامتگاه های بومگردی را با جزئیات کامل و تصاویری از بخش های مختلف آن ها مشاهده خواهید نمود. تنوع بالا در انواع هتل ها شرایطی را فراهم می کند تا بتوانید در یک نگاه بهترین و مناسب ترین گزینه ها را رزرو کنید.

 

رزرو هتل با تخفیف

از مهم ترین دلایلی که باعث شده اند سامانه رزرو آنلاین هتل اقامت 24 به عنوان بهترین سیستم رزرو هتل شناخته شود، ارائه تخفیف های باور نکردنی می باشد. با توجه به اینکه این سامانه از سابقه فعالیت بالایی برخوردار می باشد و یکی از اولین سامانه های رزرو هتل به شمار می رود، راهکارهای مناسبی را برای کاهش هزینه های همراهانش ارائه داده است. تخفیف های بیش از 50 درصد برای هتل های سراسر ایران از جمله این موارد می باشد که تنها در رزرو هتل با اقامت 24 امکان پذیر است و در رزروهای حضوری چنین چیزی وجود ندارد.

 

آنلاین رزرو کنید و آنلاین استرداد

استرداد هتل از جمله کارهایی می باشد که بعد از کنسل شدن سفر باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، چون تا حد زیادی می تواند جلوی ضررهای مالی را بگیرد. در سیستم رزرو هتل اقامت 24 در فرآیند رزرو شرایط استرداد آنها ذکر شده است و می توان با شناخت کافی هتل مورد نظر را انتخاب نمود. بعد از اتمام فرآیند رزرو، می توان به صورت کاملا آنلاین نسبت به استرداد آن اقدام کرد.

 

لازم است بدانید که بخشی از درصد جریمه استرداد هتل ها مربوط به کارمزد سایت ها می باشد. البته این مساله در اقامت24 کاملا برطرف شده است و می توان بدون کارمزد هتل را استرداد کرد. دقت داشته باشید که استرداد آنلاین هتل تنها برای هتل هایی امکان پذیر است که در شرایط خود قابل استرداد بودن را ذکر کرده باشند. برخی از هتل ها ممکن است با توجه به بازه زمانی سفر غیرقابل استرداد باشند که حتما باید به این مساله توجه داشته باشید.

 

پرداخت هزینه یک شب هتل در زمان رزرو

یکی از بهترین طرح ها و سرویس های ارائه شده توسط اقامت 24، طرح پس پرداخت می باشد. در این طرح برای قطعی شدن رزرو هتل کافیست هزینه یک شب اقامت را پرداخت نمایید. برای پرداخت مابقی هزینه هتل تا لحظه مراجعه به آن و تحویل گرفتن اتاق فرصت دارید. با این طرح دیگر نیاز نیست نگران پرداخت هزینه ها باشید و قبل از تکمیل شدن ظرفیت هتل می توانید با پرداخت هزینه بسیار کم رزرو را قطعی کنید.

 

سامانه اقامت 24  در کنار سامانه‌هایی مانند priceline به عنوان با سابقه ترین سیستم رزرواسیون آنلاین هتل امکان رزرو هتل در بیش از 170 شهر ایران را به صورت 100 درصد آنلاین فراهم نموده است. تمام خدمات ارائه شده در این سامانه به صورت آنلاین انجام شده و از پشتیبانی 24 ساعته و در 7 روز هفته برخوردار می باشد.

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: رزرو آنلاین هتل هتل گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد

مستندی نیم‌ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برده به سوال‌های ثابتی که پدری هر سال در روز تولد دخترش از او پرسیده اختصاص دارد. دختر از کودکی به جوانی می‌رسد و هر سال با این سوالات پدر مواجه می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، این ۴ مستند در ۴ ژانر مختلف تماشاگر را با جنبه‌هایی از جنگ، روابط انسانی، سینما و قتل و مرگ آشنا می‌کند که در یک کلام می‌توان آن‌ها را چهار پرده مختلف از زندگی دانست.

آن‌ها نباید پیر شوند

کارگردان: پیتر جکسون

سال ساخت: ۲۰۱۸

این فیلم با استفاده از فیلم‌های اصلی گرفته‌شده از جنگ جهانی اول، محفوظ در آرشیو موزه سلطنتی جنگ که بیشترشان تاکنون دیده نشده‌اند، به همراه صدا‌های ضبط‌شده توسط بی‌بی‌سی و مصاحبه‌های آی‌دبلیوام که از بریتانیایی‌های حاضر در نبرد گرفته شده، ساخته شده است. بیشتر این فیلم‌ها رنگی شده و با استفاده ابزار‌ها و تکنیک‌های مدرن تبدیل شده‌اند و برای اثرگذاری بیشتر و هرچه نزدیک‌تر شدن به تجربه واقعی سربازان از نبرد، از جلوه‌های صوتی و صداپیشه در آن بهره برده شده است. سازندگان فیلم ۶۰۰ ساعت مصاحبه با ۲۰۰ کهنه‌سرباز و ۱۰۰ ساعت فیلم ویدئویی اصلی را برای ساخت فیلم بازبینی و بررسی کردند.

یک‌سال را چطور اندازه می‌گیرید؟

کارگردان: جِی روزنبلات

سال ساخت: ۲۰۲۱

این مستند درباره رابطه یک پدر و دخترش به وسیله فیلم‌های خانگی است. پدر هر سال در روز تولد دخترش از او فیلم می‌گیرد و سوالات یکسانی می‌کند. دختر از طفلی نوپا به زنی جوان با همه زیبایی و مراحل ناخوشایندش در این میانه تبدیل می‌شود در حالی که رابطه پدر و دختر با تمام پیچیدگی‌هایش تکامل می‌یابد. پدر تولد‌های دختر را از ۲ سالگی تا ۱۸ سالگی با دوربین ثبت کرده و از آن مستندی ساخته که تماشاگر را به اندیشیدن درباره زندگی خودش وامی‌دارد. ساخت این فیلم نیم‌ساعته که در مراسم اسکار نودوپنجم نامزد جایزه بهترین مستند کوتاه بود، ۱۶ سال زمان برده.

کینگ بر پرده سینما

کارگردان: دافنه بای‌ویر

سال ساخت: ۲۰۲۲

استیفن کینگ پادشاه داستان‌نویسانی است که آثارشان از صفحات کاغذی به پرده نقره‌ای سینما رسیده است. حتی کارگردان سختگیری مثل استنلی کوبریک هم از یکی از داستان‌های کینگ اقتباس کرد و فیلم درخشان «درخشش» را بر اساس کتابی از کینگ به همین نام ساخت؛ هرچند کینگ هر جا که فرصتش را پیدا کرده، نارضایتی خودش را از اقتباس کوبریک اعلام کرده و هیچ خودش را در محذورات قرار نداده که خیلی رُک و علنی فیلم کوبریک را نکوبد. از سال ۱۹۷۶ تاکنون بیش از پنجاه کارگردان از آثار این نویسنده اقتباس کرده‌اند. این مستند به بررسی آثار این کارگردانان، اقتباس‌ها و منابع آن‌ها می‌پردازد.

قاتل هیلساید: شیطان در لباس مبدل

کارگردان: الکسا دانر

سال ساخت: ۲۰۲۲

اعمال آدم همیشه دنبال آدم می‌روند. هرقدر هم کسی بخواهد از کار‌هایی که کرده و تاثیرات مخربی که روی زندگی دیگران داشته دوری کند و خیال کند که نتیجه اعمالش دور از او باقی می‌ماند، کسانی هستند که واقعیت را فراموش نمی‌کنند. «قاتل هیلساید» درباره قاتلی سریالی به نام کنت بیانچی است که فکر نمی‎کرد بابت کارهایش محاکمه شود. ویدئو‌های به جای مانده از ماه‌های منتهی به دستگیری وی در این مستند استفاده شده که روانشناسی جالبی نه صرفا از ذهن یک قاتل زنجیره‌ای، بلکه از ذهن آدمی است که خود را محق به انجام هر کاری می‌داند، اما ذهن بسته و دیکتاتورمآبش اجازه نمی‌دهد بفهمد که بالاخره کابوس مجازات به سراغش می‌آید.

دیگر خبرها

  • یافتن دو گردشگر مفقود شده در ارتفاعات سیبک
  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • لحظات پرواز یازده ساعته بمب افکن‌های اتمی روس در مرز آمریکا
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد