Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های استقلال تهران و فجر شهید سپاسی شیراز در جریان است. تاریخ انتشار: 16:51 - 25 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۳۱۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم‌های استقلال و فجر شهید سپاسی شیراز در چارچوب یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 16:50 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. 

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، داریوش شجاعیان، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، محمد دانشگر و آرش رضاوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب فجرسپاسی:

سعید جلالی راد، امیرحسین صدقی، محمد امینی، امیرشبانی، محمد حسین کریم زاده، میلاد غریبی، بابا محمدی، ایوب کلانتری، میلاد احمدی، اکبر بختیاری، اسماعیل بابایی

نیمه اول:

 

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال فجرسپاسی جام حذفی استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری درباره دیدار اخیرشان مقابل استقلال عنوان کرد: همه بچه‌های تیم انگیزه زیادی داشتند تا در این بازی نتیجه بگیرند و تمام تلاش خود را کردند، اما با وجود عملکرد خوبی که در نیمه دوم و به ویژه دقایق پایانی داشتیم و ممکن بود یک امتیاز بگیریم، در زدن گل سوم بدشانس بودیم.

او که پس از حضورش در زمین نمایش خوبی در میانه زمین ارائه کرد و شمس‌آذر هم با این تغییرات توانست دو گل به استقلال بزند، ابراز کرد: هر زمان آقای دقیقی صلاح بداند، بازی می‌کنم و در خدمت تیم هستم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و روند خوبی که در این فصل داریم را ادامه بدهیم. با این وجود به نظرم تیم ما عملکرد قابل تحسین برابر استقلال داشت.

هافبک تکنیکی شمس‌آذر که پایه‌گذار گل اول مقابل استقلال بود، عنوان کرد: همیشه هر چند دقیقه که فرصت داشته باشم، همه وجودم را می‌گذارم تا تیم موفق شود و در این بازی هم سعی کردم بهترین کار را انجام بدهم و خدا را شکر با تلاش بچه‌ها آن توپ تبدیل به گل شد ولی معتقدم استقلال شانس آورد که لحظه آخر گل مساوی را نخورد.

جعفری درباره دیدار آینده شمس‌آذر مقابل پیکان گفت: مطمئنا بازی سختی در پیش داریم و نمی‌توانیم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. متاسفانه هواداران را در این مسابقه کنار خودمان نمی‌بینیم، اما امیدوارم با تلاش همه بچه‌ها و تدابیر کادر فنی و البته زحمات و حمایت‌هایی که باشگاه و آقای شهاب زندی دارند، نتیجه بگیریم.

دیگر خبرها

  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی