Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر ، مقادیری تریاک از استان‌های جنوبی کشور خریداری و در مخفیگاهش در شهر کرمان پنهان کرده و قصد دارد در فرصت مناسب به شهر تهران منتقل کند بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد خبر صحت دارد و متهم قصد دارد محموله را با  3 دستگاه خودرو سواری به تهران منتقل کند، گفت: مخفیگاه وی در شهر کرمان مورد شناسایی قرار گرفت تا اینکه زمان دقیق انتقال محموله به شهر تهران به دست آمد.

بخشنده اعلام کرد: تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس با هماهنگی مقام قضائی به استان کرمان برای دستگیری متهم اعزام شدند.

وی افزود: ماموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات مشترک با پلیس استان کرمان، متهم را در زمانی که قصد جاسازی مواد مخدر در سه دستگاه خوردروی سواری داشت دستگیر و در بازرسی از آن محل مقدار 135 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در این باره یک سوداگر مرگ دستگیر شده، گفت: تحقیق از متهم درباره کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ محمد قاسم رحیمی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی دو دستگاه خودرو را شناسایی وطی عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو های توقیفی مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی افزود؛ در این ارتباط ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899055

دیگر خبرها

  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک