Web Analytics Made Easy - Statcounter

والورده مخالف تغییر زمان برگزاری ال کلاسیکو است.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار خارج از خانه مقابل ایبار در هفته نهم لالیگا شرکت کرد.

به گزارش مارکا، والورده گفت:

بارزترین خصوصیت ایبار، پرس سنگین از جلو است. تیمی بسیار جنگنده که خیلی خوب کار کرده و زندگی را بر هر حریفی سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایبار فوتبالی ریسکی اما حساب شده بازی می‌کند. همه تیم‌ها این را می‌دانند ولی باز هم مقابل آنها به دردسر می‌افتند.

تغییر برنامه ال کلاسیکو؟ بله به ما هم اطلاع دادند که مخالفت کردیم چون ما سه شنبه به پراگ سفر می‌کنیم و امروز هم به ایبار. بنابراین دوباره نمی‌توان به مادرید هم پرواز کرد. ضمن اینکه نظر ما احترام به تقویم مسابقات و هواداران است. حرف زیاد است ولی هنوز 9 روز تا بازی باقی مانده و ما امیدواریم طبق روال برگزار شود. اگر ال کلاسیکو امروز یا فردا بود شاید می‌شد تغییر میزبان را پذیرفت اما هنوز زمان زیادی است. از بابت هواداران خودمان شکی نیست که محترمانه رفتار خواهند کرد. نمی‌دانم فدراسیون چه تصمیمی خواهد گرفت.

اکتبر 2017 هم ما در ورزشگاه خودمان بازی کردیم و هفت روز بعد به واندا مترو پولیتانو رفتیم و در حالی که همه انتظار داشتند اتفاق عجیبی رخ بدهد، فضای فوق العاده‌ای بر ورزشگاه حاکم بود. هم هواداران آنها هم ما. تصمیم گرفتیم یک روز زودتر به ایبار سفر کنیم چون نمی‌خواستیم در صورت بسته شدن مسیرها در روز جمعه، به دردسر بیفتیم. در هر صورت در میان همه این حواشی، تمرکز من روی ایبار است. مقابل ختافه هم ساعت 4 بازی کردیم - بازی در ظهر مشکل ساز نیست - و بردیم. نیاز به سه امتیاز داریم چون از حریفان عقب هستیم.

اومتیتی؟ او در روزهای اخیر به صورت عادی تمرین کرده و امیدوارم امروز هم همین طور باشد. احتمالا به زودی مجوز پزشکان را خواهد گرفت.

به تعویق افتادن ال کلاسیکو به سود ما نیست. گرچه ما چهارشنبه بازی داریم و آنها سه شنبه. در بازی‌هایی از این دست، یک روز استراحت کمتر یا بیشتر اصلا تفاوتی ایجاد نمی‌کند. در هر صورت ما انتظار یک حریف فوق العاده با بازیکنانی بزرگ را داریم. هم من هم بازیکنان مایلیم بازی انجام شود. در تاریخ و مکان مشخص شده از پیش.

جوردی آلبا؟ او هم کاملا آماده بازی و حضور در ترکیب است. در بازی قبلی به نظرم رسید که هنوز برای بازی کردنش زود است و اگر در ترکیب قرار بگیرد، حتما تعویض می‌شود. او مدت‌ها است تست آمادگی بدنی را پشت سر گذاشته است.

مسی؟ او هم در پروسه آماده شدن 100 درصدی است. مقابل سویا گل زد و این همیشه فضا را آرام‌تر می‌کند. او باید به تدریج پیش برود و فرم ایده آلش را پیدا کند. امیدواریم و انتظار داریم در بازی‌های بعدی چیزهای بیشتری از لئو ببینیم.

تودیبو؟ او مدافعی جوان است با آینده‌ای فوق العاده در پیش رویش. برنامه ما بر این است که او هم اکنون هم در آینده به ما کمک کند. مقابل سویا در سطح فوق العاده‌ای بازی کرد. تودیبو خیلی زود نکات را یاد می‌گیرد و انتظار زیادی از او داریم.

فصل را خوب شروع نکردیم و شرایط دشواری داشتیم اما ترجیح می‌دهم از واکنش عالی تیم به نتایج ضعیف ابتدای فصل بپردازم. همیشه در طول فصل مقاطعی وجود دارد که همه چیز باب میل شما پیش نمی‌رود و پایان دادن به این روند مهم ترین چیز است. ما توانستیم این کار را انجام بدهیم.

دمبله؟ از او پرسیدم به داور چه گفتی که متوجه شدم میان حرفی که او زده و چیزی که در گزارش داور نوشته شده، تفاوت مختصری وجود دارد. داوران گاهی به خاطر کوچک ترین حرفی شما را اخراج می‌کنند و گاهی در مقابل حرف‌هایی بزرگ، واکنشی نشان نمی‌دهند!

ال کلاسیکو برای 26 اکتبر برنامه ریزی شده و من کوچک ترین شکی ندارم که اگر در همین تاریخ برگزار شود، بدون هیچ مشکلی هواداران آن را جشن خواهند گرفت. باید منتظر تصمیم اتحادیه و فدراسیون ماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تغییر داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان را مطرح کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز