Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@04:35:23 GMT

غفوری: ضربه ایستگاهی ام حاصل تلاش تیم بود!

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۷۰۷۲

غفوری: ضربه ایستگاهی ام حاصل تلاش تیم بود!

کاپیتان استقلال می گوید لازمه فوتبال ایران استفاده از کمک داور ویدئویی است.

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری بعد از برتری استقلال مقابل فجرسپاسی عنوان کرد: تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و در دو، سه صحنه توپ‌های ما به تیر دروازه خورد و گل نشد. وقتی موقعیت‌های ما گل نشد، بازی به 120 دقیقه کشید و خدا را شکر که توانستیم سه گل بزنیم و برنده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره صحنه ای که استقلالی ها اعتقاد داشتندپنالتی گرفته نشده، بیان کرد: در نیمه اول در صحنه‌ای روی فرشید اسماعیلی تکل زدند که بازیکن فجر توپ را نزد و پای فرشید را زد. آن خطا پنالتی بود، اما آن صحنه را که همه معترض بودند، با دقت ندیدم.


مدافع استقلال درباره اینکه تیمش در حذفی دو تیم لیگ یکی را شکست داده، گفت: این مسئله به تشخیص ما نیست. باید ببینیم قرعه چه تیمی می‌شود و امیدوارم هر تیمی حریف ما می‌شود به سود استقلال باشد.


غفوری با اشاره به نبود کمک داور ویدئویی در فوتبال ایران خاطرنشان کرد: اگر ما کمک داور ویدئویی داشته باشیم، داوران کمتری خطا و اشتباه را خواهند داشت. مسلم است که اگر امکانات باشد می‌تواند شرایط فوتبال‌مان بهتر شود.


وی درباره ضربه ایستگاهی زیبایی که به تور دروازه فجرسپاسی چسباند، اظهار داشت: خدا را شکر بچه‌ها زحمت کشیدند و من هم ایستگاهی را تبدیل به گل کردم.


کاپیتان استقلال درباره حملات ترکیه به کردهای سوریه اضافه کرد: این حملات محکوم است و از مسئولان کشورمان هم می‌خواهم که در این خصوص صحبت کرده و این حملات را محکوم کنند. ترکیه باید هرچه زودتر حملاتش را متوقف کند.

استقلال تهران وریا غفوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!

 کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، بیژن حیدری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس - سپاهان تأثیر داشته است.

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس - سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی دو تیم خیلی کیفیت نداشت، اما قضاوت داور بازی هم در بی‌کیفیتی بازی تأثیرگذار بود. حیدری خیلی از برخوردها و صحنه‌هایی که خطا نبود را بی‌جهت سوت زد و به اشتباه بازی را متوقف کرد. هر بازیکنی که به زمین می‌خورد داور سوت می‌زد در حالی که در خیلی از صحنه‌ها می‌توانست دستور به ادامه بازی بدهد و قضاوت بهتری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: حیدری در چند صحنه هم به اشتباه کارت زرد داد. در صحنه اخراج، علاوه بر عالیشاه باید بازیکن سپاهان (برایان دابو) هم اخراج می‌شد. علاوه بر او، سیاوش یزدانی هم چندین بار بازیکنان پرسپولیس را هُل داد، اما داور با او برخوردی نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در دقیقه 14، زانوی بازیکن سپاهان به سر یک بازیکن پرسپولیس برخورد کرد که باز هم خطایی اعلام نشد. همچنین در دقیقه 39 ضربه رضاییان پس از برخورد با دستان بیرانوند به بیرون از زمین رفت و داور باید کرنر می‌گرفت، اما به اشتباه ضربه دروازه زده شد. در ادامه در دقیقه 61 هم حیدری باید به یک بازیکن سپاهان اخطار می‌داد که این اتفاق نیفتاد. در یک صحنه دیگر نیز کمک داور اول بازی به اشتباه آفساید ترابی را اعلام کرد.

میرزابیگی در پایان گفت: نکته قابل تأمل در این بازی این بود که بازیکنان بیش از حد اعتراض می‌کردند، در صورتی که داور می‌توانست با تذکر از اعتراض‌های بیش‌ از حد بازیکنان جلوگیری کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • گل نیکولاس جکسون به تاتنهام روی ریباند ضربه ایستگاهی دیدنی پالمر (چلسی 2-0 تاتنهام)
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال