Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@06:56:51 GMT

واژگونی اتوبوس حامل زائران کربلا

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۹۲۷۶

واژگونی اتوبوس حامل زائران کربلا

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمدامین عزیزی، مسؤول روابط عمومی جمعیت هلال احمر امروز از واژگونی اتوبوس حامل زائران کربلا در محور کرمانشاه اسلام آباد غرب (حمیل شباب) خبر داد.

مسؤول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: این حادثه صبح امروز ساعت 8.14 اتفاق افتاده که پس از اطلاع بلافاصله نیروهای امدادی و اورژانس به محل مذکور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امدادرسانی، رهاسازی و تحویل مصدومان به عوامل اورژانس توسط پایگاه‌های امداد و نجات حمیل و سیار حمیل_جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب انجام شد.

عزیزی با بیان اینکه این حادثه کشته و فوتی نداشته است به مصدومیت 20 نفر اشاره کرد و گفت: 12 نفر از مصدومان به صورت سرپایی توسط نیروهای هلال احمر مداوا و هشت مصدوم دیگر نیز توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب منتقل شدند.

این مسؤول گفت: 21 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان به صورت شبانه‌روزی به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس زائران کربلا مصدومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گیلان از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس و مصدومیت ۱۸ نفر در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر، منطقه امیر هنده فوشازده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، کمیل پرناک امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس ساعت ۲۰:۲۰ شامگاه _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر _ منطقه امیر هنده فوشازده، ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: طی تماس انجام شده با شماره تلفن ۱۱۲، مرکز کنترل هماهنگی و عملیات امداد و نجات هلال‌احمر گیلان، نجات‌گران پایگاه‌های لاکوژده آستانه اشرفیه، دیزبن و ناصرکیاده شهرستان لاهیجان با پنج تیم امدادی از جمله سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گیلان خاطرنشان کرد: پس از انجام عملیات رهاسازی و خدمات سرپایی، سایر مصدومان توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

کد خبر 751032

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم