Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین بازی از سری مسابقات رفت لیگ برتر استان هرمزگان بین تیم تیپ تکاوران و تیم نایبند به میزبانی تیم نایبند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ‌؛ سرمربی تیم نایبند با اشاره به مشکلات در بخش بانوان گفت : نداشتن سالن ورزشی ویژه بانوان تنها دغدغه ما در استان نیست و حتی سالن ها و زمین های ورزشی در اختیار بانوان ورزشکار استان قرار داده نمی شود و این شاید از نبود فضاهای کافی در استان نشئت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

 

فاطمه یگانه افزود : این مشکلات بر تیم نایبند نیز سختی های زیادی وارد کرده است و تمرینات تیم با وجود فصل مسابقات کم کرده است در این خصوص از مسئولین درخواست همکاری بیشتر را داریم. 

 

وی در پایان افزود :مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد که اصلا انتظار این حجم از قدرت و مهارت خود ما رو هم شگفت زده کرده است.  قابل ذکر است که در این بازی تیم نایبند با نتیجه 4 بر3 برنده میدان شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی زمین فوتسال لیگ برتر هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر در حال برگزاری است که در سومین روز از این مسابقات در اهداف پروازی و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله شوت آف شد.

در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

تیم ملی ایران با ۷ تیرانداز در این مسابقات حضور دارد. مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور، بابک یگانه، محمد بیرانوند، محمدحسین پرورش‌نیا در تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت نفرات اعزامی به قطر هستند.

کد خبر 6086605

دیگر خبرها

  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید