Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارس به نقل از نشریه «گازتا اسپورت» ایتالیا نوشت: علی دایی پادشاه فوتبال ایران می گوید که دیر یا زود رونالدو، اسطوره پرتغالی رکورد او را می شکند. در تاریخ فوتبال هیچ کس مثل دایی گلزنی نکرده است. او با زدن ۱۰۹ گل برای تیم ملی ایران آقای گل فوتبال جهان است.

دایی درباره این رکورد گفت: این رکورد باعث افتخارم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم تا زمانیکه این رکورد بوده ملت ایران نیز همه افتخار می کردند. این افتخار تنها برای من نیست بلکه برای تمام مردم ایران است.

وی افزود: اصلا ناراحت نیستم چون تمام رکوردهای جهانی ممکن است روزی شکسته شوند. من خوشحالم رونالدو در آستانه غلبه رکوردم است. من از فوتبال او لذت می برم. او در تمام این سال ها در اوج بوده است. من او را جزو ۳ بازیکن برتر دنیا می دانم و برای او آرزوی بهترین ها را دارم.

کاپیتان سابق ایران ادامه داد: او به همراه تیم ملی پرتغال برخلاف مسی آرژانتینی عملکرد درخشانی داشته است. به همین خاطر  معتقدم که رونالدو تنها کسی است که می تواند به رکورد من برسد. چالش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شاید سختر از گلزنی در تیم ملی باشد. تیم های زیادی هستند که به دنبال قهرمانی در اروپا هستند اما به نظرم یوونتوس به همراه رونالدو یکی از آنهایی است که شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

کد خبر 459382 برچسب‌ها رونالدو مربی - علی دایی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رونالدو مربی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)



منبع:پیج ir_sporrt

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سوپرگل تاریخی رونالدو به پورتو که جایزه پوشکاش را برد (فیلم) گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم) جشن تولد دختر رونالدو (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟