Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:01:50 GMT

هیچ فردی جرات حمله به ایران را ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۱۰۸۷

هیچ فردی جرات حمله به ایران را ندارد

امام جمعه موقت زنجان گفت: آمریکا گوش خود را باز کند که ملت ایران پیرو ولایت‌فقیه بوده و هیچ فردی جرات تجاوز به کشور را نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: نمونه بارز قدرت ایران و جوانان مخلص آن‌را در دستگیری اخیر مدیر یک شبکه معاند نظام دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته شاهد دستگیری روح‌الله زم بودیم که همین موضوع بار دیگر اقتدار سپاه را به رخ جهانیان کشاند.

وی با اشاره به اینکه دستگیری روح‌الله زم جز نیروهای سپاه کار کسی دیگر نبود، گفت: دستگیری این معاند نظام به فرانسه و آمریکا شوک وارد کرده است و همه کسانی که با وی همدست بودند در ترس هستند که روزی سپاه آنها را هم دستگیر خواهد کرد.

خطیب موقت نماز جمعه زنجان تصریح کرد: مهم‌تر از دستگیری زم آن است که وی این اطلاعات را از کجا به‌دست آورده بود؟ چون می‌دانیم که برخی از افراد در دستگاه‌های ما به وی خط می‌دادند پس باید آنها هم دستگیر شوند.

وی همچنین به نقشه شوم دشمن برای ترور سردار سلیمانی و کشف آن از سوی سپاه اشاره کرد و گفت: این تیم ترور دستگیر و عملیات آنها از سوی سپاه خنثی شد.

موسوی همچنین به فرارسیدن ایام اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: اگر اهل بیت امام حسین (ع) نبود قطعا خون شهدای کربلا پایمال می‌شد و اگر آنها به کربلا نمی‌رفتند جریان کربلا در کربلا باقی می‌ماند.

خطیب موقت نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه پس از وقوع واقعه کربلا خانواده ایشان اهداف امام حسین (ع) و واقعه عاشورا را بیان و روشنگری کردند، گفت: اگر اهل بیت (ع) نبودند ما نمی‌دانستیم در عاشورا چه اتفاقی افتاده و دشمن چه ظلمی به اهل بیت امام حسین (ع) کرده است.

وی با اشاره به اینکه اهل بیت امام حسین (ع) بودند که حاضر شدند جان بدهند و پای دین بمانند، گفت: اگر اهل بیت  از امام نبودند از کجا می‌دانستیم که چگونه امام حسین (ع) را شهید کردند و چه اتفاقی افتاده است؟  آن واقعه افتاد و اهل بیت (ع) اسلام و قرآن را زنده کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اربعين حسيني زنجان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899959

دیگر خبرها

  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق (فیلم)
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟