Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بجنورد، راهپیمایی اربعین را مکتبی تمدن ساز و مقدمه ظهور امام زمان(عج) دانست و گفت: این حرکت میلیونی در واقع رژه جهان اسلام و به رخ کشیدن اقتدار مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی امروز (26 مهر) در خطبه های نماز جمعه این هفته که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین امام حسین(ع)، گفت: امروز اربعین، مرزها را درنوردیده و به یک پدیده مبارک تبدیل شده و مغناطیسی بزرگ در عالم ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه بجنورد افزود: اربعین یعنی پرچم مظلومیت امام حسین(ع) برای همیشه بالا است تا خط ظالمان و مظلومان تاریخ برای همیشه از هم جدا باشد.
 

 

وی "لبیک یا حسین" را مودت شیعیان نسبت به امام شهید خواند و اظهارداشت: اربعین یعنی مودت و عشق خود را به میدان آوریم و به عالم بگوییم که ما وصل به سرچشمه مودت هستیم.



آیت الله یعقوبی با بیان اینکه قرآن بیان می کند که هر چه در توان دارید در مقابل دشمن به میدان آورید، افزود: امروز حرکت اربعین به رخ کشیدن قوت و اقتدار جهان اسلام و مسلمانان است.



نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به رعایت تقوا، بر تربیت و هدایت فرزندان در مسیر درست و خدایی تاکید کرد.



آیت الله یعقوبی خاطرنشان کرد: باید فرزندان خود را از  همان دوران کودکی و نوجوانی هدایت کنیم، چرا که اگر زمان آن بگذرد دیگر فایده ای ندارد.



وی افزود: باید آگاهی دینی آنان را بیشتر کنیم و کتاب های خوب و سالم در اختیار آن ها قرار دهیم.



امام جمعه بجنورد بیان داشت: امروز فضای مجازی آدرس های غلط به فرزندان ما می دهد و اگر مدیریت نکنیم، فضای مجازی به جهنمی برای خانواده ها تبدیل خواهد شد.



وی همچنین به عملیات افتخار آمیز اخیر سپاه در دستگیری روح الله زم اشاره کرد و گفت: افرادی که برای دشمن کار می کنند و آبروی اسلام را می برند، بدانند که دیر یا زود گیر خواهند افتاد.

 

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند کانون های مساجد بجنورد خراسان شمالی امام جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند