Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج با اشاره به لزوم مراقبت والدین از فرزندان در مقابل آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: در گذشته ارتکاب فساد اخلاقی بسیار پرهزینه بود اما امروزه با وجود فضای مجازی و اینترنت انجام گناه بسیار آسان‌تر از گذشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: والدین نباید تنها به دنبال تامین نیازهایی مثل غذا و پوشاک فرزندان خود باشند، بلکه مسائل مهم‌تری هست که بسیاری از خانواده‌ها نسبت به آن بی‌توجهند و فرزندانشان در دام آسیب‌های اجتماعی گرفتار می‌شوند و بیرون کشیدن آن‌ها از این گرداب بسیار سخت و گاهی غیرممکن است.

حکمتی‌نیک در ادامه و در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته شهر یاسوج به اربعین حسینی و تاثیرات جهانی آن در عصر حاضر اشاره کرد و گفت: اربعین از ابزارهای مهم تحقق ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) است.

خطیب جمعه یاسوج افزود: اربعین اکنون تنها به شیعیان اختصاص ندارد، بلکه همه مسلمانان جهان از شیعه و سنی گرفته منهای وهابیون، در این کنگره عظیم شرکت می‌کنند.

وی گفت: میلیون‌ها انسان در کنگره عظیم اربعین دور هم جمع می‌شوند و مانوری بزرگ برای اتحاد جهان اسلام است، اما رسانه های غربی که کوچکترین مشکلی در کشورهای اسلامی به خصوص ایران را بزرگ کرده و در بوق و کرنا می‌کنند، این اجتماع چندین میلیونی و عظیم مسلمانان را که بزرگترین تجمع انسانی است پوشش نمی‌دهد، چرا که از اربعین وحشت دارند.

امام جمعه موقت یاسوج بهترین رسانه برای تبلیغ اربعین را خود اربعین دانست و گفت: همان گونه که با بودن حضرت زینب (س) و امام سجاد(ع) کربلا در کربلا نماند، اکنون هم اربعین در کربلا نمی‌ماند و همه دنیا با این کنگره عظیم آشنا می‌شوند.

حکمتی‌نیک در در بخشی دیگر از خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر یاسوج به موضوع دستگیری روح‌الله زم سرشبکه سایت معاند آمدنیوز اشاره کرد که همه سرویس‌های جاسوسی و مقامات کشورهای اروپایی را متحیر کرد.

وی گفت: مهم‌تر از دستگیری فردی رذل و حقیر که به خودی خود ارزش چندانی ندارد، کار اطلاعاتی نوین و تمیز فرزندان انقلاب در سازمان اطلاعات سپاه است که با طراحی هوشمندانه این عملیات را انجام دادند.

امام جمعه موقت یاسوج، به اقدامات خصمانه این سایت ضدانقلاب در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: مردم اکنون از دستگاه‌های ذی‌ربط انتظار دارند که عوامل داخلی مرتبط با سایت آمدنیوز شناسایی و به سزای اعمال خود برسند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند

امام جمعه رشت ضمن تشکر از رسانه‌ها گفت: از رسانه‌های مکتوب، گفتاری و رسانه ملی که به نحو مطلوب نسبت به انعکاس پاسخ جمهوری اسلامی به اسرائیل و ماجرای اصفهان کوشیدند و با ورود به‌موقع، تبلیغات شوم دشمن را خنثی کردند تشکر می‌کنم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره) ضمن تشکر از رسانه‌ها جهت انعکاس پاسخ سخت و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل گفت: از رسانه‌های مکتوب، گفتاری و رسانه ملی که به نحو مطلوب نسبت به انعکاس پاسخ جمهوری اسلامی به اسراییل و ریزپرنده‌های اصفهان کوشیدند و با ورود به‌موقع، تبلیغات شوم دشمن را خنثی کردند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اهمیت عدل در تعاملات اجتماعی اظهار داشت: خداوند در آفرینش انسان، عدل را رعایت کرده است؛ طبق روایات منظور از عدل رعایت انصاف در زندگی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ضمن گرامیداشت 11 اردیبهشت‌ماه روز جهانی کار و کارگر، به دیدار جمعی از کارگران با رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: 14 میلیون کارگر زحمتکش در کشور داریم که نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه لوازم زندگی‌ مردم محصول رنج و زحمت کارگر است تصریح کرد: به امنیت شغلی کارگران باید توجه شود؛ اینکه بعضی کارفرمایان، کارگر را 89 روزه جذب می‌کنند، بی‌انصافی است و لذا همه کسانی‌که درصدد جذب‌ کارگر هستند باید به امنیت شغلی وی توجه کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به 12 اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری خاطرنشان کرد: دشمنان این مرز و بوم چهره‌های شاخص کشور را زودتر شناختند و آنان را به شهادت رساندند؛ شهید مطهری از عالمان برجسته تاریخ معاصر بود و مکتوبات و رساله‌های علمی ایشان هنوز قابل بهره‌برداری و منشأ اثر برای همه کسانی است که دغدغه درک معارف اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه شهید مطهری یک اسلام‌شناس در تراز جامعه اسلامی بودند تصریح کرد: ایشان در عین حال که به آموزه‌های اسلامی پایبند و‌ معتقد بودند، یک شخصیت زمان‌شناس و فقیه تمام‌عیار بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به برخی مزایا و دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور به کشور پاکستان تصریح کرد: با توجه به اینکه روابط دو کشور به‌دلیل جنایات گروهک‌های تروریستی از جمله گروهگ جیش‌الظلم، کمی تیره و ملتهب شده بود و لذا یکی از دستاوردهای سفر رییس‌جمهور به این کشور‌، رفع این التهابات بود و مسئولان و مرزداران دو کشور توافقاتی کردند که منجر به رفع التهابات و رونق صادرات خواهد شد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه میان دو کشور ایران و پاکستان یک وحدت رویه ملی علیه رژیم غاصب صهیونیستی برقرار است افزود: دشمن در تلاش بود روابط میان دو کشور تیره شود و این موضوع توسعه اقتصاصی و سیاسی دو کشور را نیز تحت تأثیر قرار دهد اما به اهدافشان نرسیدند.

امام جمعه رشت با ابراز تأسف از وتوی آمریکا علیه قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اینکه نامی از فلسطینی‌ها در تاریخ بماند را هرگز نمی‌پذیرند و اسراییلِ غاصب را دولت برتر می‌دانند اما در این ایام با اعتراضاتِ شدید جوانان دانشگاه‌های خود هم مواجه شدند و این تظاهرات در آمریکا استخوانی دیگر در گلوی صهیونیست‌ها است؛ جوانان در اعتراضات خود گفتند که مسئولیت اداره فلسطین باید با حماس باشد؛ چیزی که برای آمریکا و صهیونیست‌ها پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/612

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید