Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:24:06 GMT

گلباران مزار شهدا توسط جامعه ورزش گیلان

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۱۶۱۴

گلباران مزار شهدا توسط جامعه ورزش گیلان

جامعه ورزش گیلان روز جمعه همزمان با آغاز اولین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش در مزار شهدای رشت حضور یافته و با گلباران کردن مزار شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم استان گیلان با آرمان های این شهیدان تجدید میثاق کردند.

در مراسم گلباران مزار شهدای رشت مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، معاونان این اداره کل ، روسای هیات های ورزشی ، مربیان ،داوران و ورزشکاران رشته های ورزشی مختلف و همچنین پیشکسوتان ورزش استان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی در جریان این مراسم با بیان اینکه در هفته تربیت بدنی و ورزش در گیلان ۲۶۰ برنامه فرهنگی ورزشی انجام می شود، اظهار داشت: با توجه به ارج نهادن به مقام والا و ارزنده شهیدان انقلاب اسلامی، سرلوحه فعالیت جامعه ورزش گیلان در هفته تربیت بدنی و ورزش را با گلباران کردن مزار این شهدا آغاز کردیم .

وی افزود: این امر باعث می شود که رشادت ها و از خودگذشتگی شهدا یادآوری شود و خوشبختانه جامعه ورزش گیلان با حضور گسترده در این امر، با آرمان های شهدا و همچنین آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و آرمان های رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

وی دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه در شهرستان ها را نیز از دیگر برنامه های این هفته عنوان و بیان کرد: رژه موتورسواران هیات اتوموبیلرانی در سطح شهر و ترغیب جامعه به ورزش همگانی که از سیاست مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان می باشد ، از دیگر شاخص های برنامه فرهنگی ورزشی هفته تربیت بدنی در گیلان خواهد بود.

بخشی ادامه داد: برگزاری مسابقات مختلف و متنوع ورزشی در رشته های فوتبال ، شطرنج ، همگانی ، ووشو ، ژیمناستیک ، والیبال ، تنیس روی میز ، رزمی ، تکواندو ، بسکتبال ، شنا ، کشتی ، دوچرخه سواری ، بومی و محلی ، کاراته ، اسکیت ، دوومیدانی ، ورزش های روستایی و عشایری ، قایقرانی ، بدمینتون ، جودو و  کوه‌روی عمومی از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

هر ساله از روز ۲۶ مهر ماه هفته تربیت بدنی و ورزش آغاز و به مدت یک هفته ادامه می یابد که در این مدت برنامه های فرهنگی ورزشی و همچنین مسابقات مختلفی در اقصی نقاط کشور برگزار می شود که امسال نیز هفته تربیت بدنی و ورزش با شعار "پیش به سوی ایران فعال " نام گذاری شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد روز دوشنبه در حاشیه این مراسم عقد گفت: این اقدام با هدف فرهنگ سازی ازدواج آسان انجام شد، تا جوانان به دور از صرف هزینه های اضافی و تجمل به فکر سنت ازدواج باشند.

فاطمه رضایی افزود: با گسترش روحیه ساده زیستی، همکاری و توجه مسوولان شاهد آغاز زندگی مشترک بسیاری از جوانان و کاهش معضلات اخلاقی در جامعه خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز این حرکت نشان از آن دارد که می توان در جوار مزار شهدا شادی هم کرد، بدون این که مرتکب گناهی شد.

در این مراسم، خطبه عقد «ابوالفضل حسینی» و «ساجده صادقی» از سوی مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی قرائت شد.

شهرستان تایباد ۱۲۶ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان