Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: برای برگزاری یک انتخابات پرشور همه باید به قانون احترام بگذاریم و دستگاه‌های نظارتی را تضعیف نکنیم تا صلاحیت افراد به خوبی بررسی شود.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 26 مهرماه کرج با اشاره به ایام اربعین و با بیان اینکه  زنده نگهداشتن نهضت عاشورا در قلب مومنین حرارتی به وجود آورده که هرگز سرد نخواد شد گفت: همانگونه که پیش بینی می شد به کوری چشم کوردلان که خواستار کمرنگ شدن حضور مردم در راهپیمایی اربعین بودند امسال حضور زائرین در مقایسه با سال‌های گذشته چندین برابر  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حضور نمونه‌ای از همبستگی جهانی و تمدن نوین اسلامی است.

امام جمعه کرج در ادامه خطبه‌های امروز در خصوص اینکه گفته شده هر زمانی که بدانیم مذاکره و ملاقاتی می‌تواند مشکلی را از مردم ایران حل کند و منافع ملی را تامین کند، این کار را انجام خواهیم داد و خود را قربانی این منافع خواهیم کرد گفت:ایران اسلامی تا کنون با همه دنیا جز رژیم صهیونستی و آمریکا که خود روابط را قطع کرد با دیگر کشورها تعامل خوبی داشته است؛ بنابراین القاء اینکه ما با دنیا تعامل خوبی نداریم حرف درستی نیست.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز به مسائل مدیریت شهری هم اشاره و از شورای شهر مرکز استان خواست در امور دقت لازم را به خرج دهند.

امام جمعه کرج با اشاره به موضوع پرداخت ودیعه مسکن برای دو مدیر، در این خصوص خاطرنشان کرد: آیا واقعاً با سرمایه مردم برای دو مدیر غیربومی آنهم در جای گران باید مسکن تهیه کرد؟

وی با بیان اینکه آقایان هر توجیهی بیاورند می‌گوییم این کار درست نبوده است، گفت: هیچ توجیهی قابل قبول نیست، چه ضرورتی دارد مدیر غیربومی بیاورید که بعد گرفتار شوید آنهم در مسئولیت‌های میانی حتی در حد معاونت، این کار درست نیست.چه دلیلی دارد که برای مدیر با تحمیل هزینه گزاف از بدنه شهر مسکن تهیه کنید.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: آقایان باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند، برخی مواقع دقت نمی شود و قسمت عمده مخارج استان را شهر کرج تامین می‌کند. این در حالی است که شهر با معضلات زیادی مواجه است این در حالی است که بعضی مواقع آقایان برای آزادی زندانی، رسیدگی به امور مساجد، بحث مهدویت در شهر و مسائل فرهنگی و غیره می‌گویند نمی‌توانیم هزینه کنیم، اعتباری وجود ندارد.

آیت‌الله حسینی همدانی به بحث افزایش حق جلسه اعضای شورای شهر هم اشاره و اعلام کرد: این موضوع در حاشیه لایحه یک میلیاردی ودیعه مسکن گم شده است، این موضوع شش موافق و شش مخالف داشته است، آقایان به این مسائل که می‌رسند دست و دلباز می‌شوند، مگر می شود با پول مردم فالوده بخورید، بترسید از روزی که باید حساب و کتاب پس بدهید.

امام جمعه کرج در ادامه خطبه‌های امروز به مسائل سیاسی به خصوص موضوع انتخابات هم اشاره و اعلام کرد: برای برگزاری یک انتخابات پرشور همه باید به قانون احترام بگذاریم و دستگاه‌های نظارتی را تضعیف نکنیم تا صلاحیت افراد به خوبی بررسی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید حسنوند گفت: در راستای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ مردم اهواز در راستای حمایت از طرح عفاف و حجاب و مجریان طرح نور با حضور فرمانده کل انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی در محل برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت‌ها در مسیرهای بلوار آیت الله بهبهانی مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال از تقاطع کیکاوس تا سه راهی سلمان فارسی - همه معابر منتهی به مصلی مهدیه از خیابان گندمی و حق بین شامل قنواتی، معمارزاده، طالقانی، غفاری، کیوان، خ امام و خ صدرالسادات و همه معابر منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی از خیابان کمپانی حدفاصل خیابان رستگاری تا سلمان فارسی شرقی شامل مهربند، مجاهدین، خ وکیلی و خیابان‌های فرعی روبرو مصلی اعمال خواهد شد.

وی خبر داد: رانندگان می‌توانند از مسیرهای خیابان کمپانی مسیر شمال به جنوب و بالعکس- خیابان گندمی مسیر شمال به جنوب - خیابان ادهم مسیر جنوب به شمال و خیابان شریعتی مسیر شمال به جنوب به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6097645

دیگر خبرها

  • مسجد کانون تمدن اسلامی است
  • معلمان پرچم‌دار زنده نگه داشتن هویت ایرانی اسلامی در کودکان و نوجوانان هستند
  • اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی
  • (ویدئو) رونمایی از لباس جدید مخصوص راهپیمایی فضایی اسپیس ایکس
  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • رویداد گفتاورد ملی نخبگان برگزار می‌شود
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود